خرید انواع زهر عقرب هوتنتوتا ساچ

زهر عقرب هوتنتوتا ساچ، یکی از کشنده ترین و مرگبارترین سم هایی است که در طی چند سال اخیر، توسط محققان و دانشمندان کشف شده است.

زهر عقرب هونتوتاساچ، گرچه جزو یکی از سمی ترین زهر های شناخته شده در طی چند سال گذشته است، اما امروزه، این زهر کاربرد زیادی در مراکز مختلف درمانی و دارویی دارد.

اگر خریدار قصد استفاده این سم را برای موارد دارویی داشته باشد، خرید آن به شکل فله ای، به هیچ عنوان توصیه نمیشود. چرا که نمونه های تقلبی این ماده همراه با ناخالصی در بازار یافت شده که تاثیرات بسیار سوئی دارد. به همین علت، مشتریان باید این ماده ی کشنده را از مراکز خرید معتبر اصلی تهیه کنند.

خرید کلی زهر عقرب هوتنتوتا ساچ می تواند تنها برای افرادی سودآور باشد که قصد دارند در این زمینه به مقدار خیلی زیادی سرمایه گذاری کنند.

خرید انواع زهر عقرب هوتنتوتا ساچ

5 ویژگی مهم زهر عقرب بدون رنگ

5 ویژگی مهم زهر عقرب بدون رنگ

عقرب بدون رنگ، از دسته ی بندپایانی است که از دیرباز مورد توجه انسانها بوده است. زهر این موجود بندپا، بسیار سمی و کشنده بوده اما در عین حال، شفا بخش نیز هست.

زهر عقرب بدون رنگ، خواص بیشماری دارد و از آن برای درمان و پیشگیری برخی از بیماریهای صعب العلاج استفاده میشود. این ماده، حاوی پروتئین های خاصی بنام “پپتید” می باشد که فرمولی پیچیده دارد.

سم عقرب، به عنوان نوعی مسکن درد برای بدن انسان بکار میرود، یکی از موارد کاربرد سم عقرب، درمان بیماری آرتروز میباشد‌ علاوه بر این، زهر عقرب بدون رنگ، در درمان اکثر بیماریهای مفصلی مانند آرتریت بکار برده می شود.

از دیگر فواید این ماده ی کشنده در عین حال شفا دهنده، مقابله با بیماری مالاریا است. این سم، تاثیر چشمگیری بر پیشرفت سریع این بیماری در بدن انسان دارد.

بر حسب تحقیقات انجام شده برروی افراد، سم عقرب، حاوی نوعی ترکیب پیچیده ی پروتئینی است که در درمان برخی از سرطانها مانند سرطان رحم، خون، ریه و سرطان سینه بکار می رود.

و خلاصه کلام اینکه، این ماده گرانبها، حاوی نوعی اسید آمینه است که در درمان تومورهای مغزی، بکار می رود.

شاخصه های بارز زهر عقرب پرورشی

شاخصه های بارز زهر عقرب پرورشی

عقرب های پرورشی همان عقرب های گاردیوم می باشند که اصولا در نواحی جنوبی و جنوب غربی ایران مانند استان خوزستان و فارس یافت می شوند. این گونه از عقرب ها، در مناطق شرجی هم یافت می شوند.

سم این عقرب، به عنوان یکی از کشنده ترین، سمهای ایران و جهان شناخته شده است. از شاخصه های بارز این سم، تخریب گلبولهای قرمز خون در فرد آسیب دیده می باشد‌. این سم، به محض ورود به بدن، در عرض چند ثانیه شخص را از پای در می آورد.

بیمار عقرب گزیده، بعد از چند لحظه کوتاه از وارد شدن سم به بدن، دچار تشنج، گیجی، بی قراری، حالت تهوع و سردرد می شود. از شاخصه های دیگر زهر عقرب پرورشی، ایجاد نارسایی کلیه ها در فرد آسیب دیده و در موارد شدیدتر، تخریب بافت های موضعی می باشد که در نهایت ممکن است به ایست قلبی فرد بینجامد.

قیمت انواع زهر عقرب هوتنتوتا ساچ

قیمت انواع زهر عقرب هوتنتوتا ساچ

عقرب هوتنتوتا ساچ، از لحاظ علم پزشکی، به عنوان یکی از برترین عقربها در سراسر نقاط ایران شناخته شده است. این عقرب، معمولا در تمامی نواحی کشور وجود دارد. امروزه از زهر این عقرب، در طب سنتی و پزشکی استفاده های متعددی، در زمینه ی درمان بیماریهای مختلف می شود.

فروشندگان عمده زهر عقرب سیاه هوتنتوتا ساچ، در زمینه ی عرضه ی مستقیم و سریع این زهر، تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند سم این عقرب را، با مناسب ترین قیمت، به دست تمامی مشتریان برسانند.

شایان ذکر است که، قیمت زهر عقرب هوتنتوتاساچ، به دلیل نوسانات کلیه ی قیمتها در بازار، متغیر بوده و نمیتوان برای این محصول، نرخ دقیقی در نظر گرفت. اما، چنانچه متقاضیان عزیز، مایل به استعلام حدود قیمتهای این نوع محصول هستند، میتوانند با مشاورین و افراد مجرب در این زمینه، در تماس باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما