خرید آسان زهر عقرب گاردیوم به صورت گرمی

گرانبهاترین مایع در جهان سم یا همان زهر عقرب است که قیمت زهرعقرب هر یک گرم سم خشک عقرب برابر با ۸۰ میلیون تومان است، بر همین اساس این روزها ما شاهد گسترش تجارت قیمت زهرعقرب هستیم، چراکه بسیار سودآور است.

این شغل یکی از نوپاترین شغل‌ها است که درآمد میلیونی آن موجب شده تا جوانان اشتیاق بیشتری برای فعالیت در حوزه پرورش عقرب داشته باشند. زهر عقرب حاوی پروتئین‌ است و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند رماتیسم مفصلی، التهاب روده، بیماری ام اس، سرطان در خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازار بسیار پر سودی را به خود اختصاص داده است.

زهر عقرب گاردیوم گرمی کارایی زیادی دارد.

خرید آسان زهر عقرب گاردیوم به صورت گرمی

مشخصات زهر عقرب گاردیوم ایرانی

مشخصات زهر عقرب گاردیوم ایرانی این جانور در شب به شکار حشراتی مثل کرم خاکی و جیرجیرک و ملخ می رود به همین دلیل به نور زیادی نیاز ندارد و بایر در محیطی شیشه ای نگه داری شود که در آن بسته باشد چون برای فرار از هر سوراخی رد می شد. و با توجه به جسته کوچک آن نیاز چندانی به فضای بزرگ نیست و برخلاف پرورش ماکیان و حیوانات اهلی که از گوشت و پوست و شیر آن ها استفاده می شود

لین جانور فقط به دلیل زهر ارزشمند خود پرورش پیدا می کند. زهر عقرب پرورشی به خاطر استفاده بسیار آن در مصارف پزشکی ارزشمند است و بارز ترین ویژگی زهر عقرب پرورشی را می توان به درمان بسیاری از بیماری ها دانست.

بیماری سختی همچون ام اس با استفاده از زهر عقرب قابل درمان است. لوپوس، بیماری کورن، پسوروزیازیس و آرتریت روماتوئید، کولیت زخم‌دار، بیماری التهاب روده بزرگ، سیروز صفراوی، دیابت نوع ۱ و ۲ و بعضی دیگر مورد توجه قرار گرفته اسـت. هم چنین از زهر عقرب میتوان بر علیه انواع تومورهای بدخیم، سرطان بافت همبند، تومورهای مغزی و نخاعی، سرطان پستان و هم چنین در تشخیص سرطان های ریه، پوست، مری، گردن رحم و کولون استفاده نمود

زهر عقرب سیاه مدل های زیادی دارد. زهر عقرب خالص بسیار زیبا است. صادرات زهر عقرب بسیار رونق دارد.

نکاتی درباره زهر عقرب اصل

نکاتی درباره زهر عقرب اصل کسانی که به کار پرورش عقرب مشغول می باشند حتما به ویژگی های خاص سم عقرب ها پی برده اند. آنها حتی قادر به شناسایی انواع گونه های عقرب ها هستند.از جمله این عقرب ها می توان از عقرب زرد نام برد.درآمدزایی از زهر این گونه عقرب ها بسیار سودآور است.

دانشمندان درصدد یافتن راه هایی برای استفاده بهینه و موثر از زهر عقرب زرد می باشند. شاید باورش برایتان سخت باشد که از زهر عقرب می توان برای درمان بیماری های سخت و لاعلاج استفاده نمود دانشمندان دریافته اند که در زهر عقرب یک نوع پروتئین به نام پیتید وجود دارد.

فوایدسم زهر عقرب ایرانی در پزشکی:

1_تسکین دهنده دردها 2_درمان آرتروز روماتیسمی 3_جلوگیری از شکست بای پس قلبی 4_درمان بیماری سرطان زهر عقرب در کشاورزی نیز کاربرد دارد،به این صورت که زهر عقرب می تواند به عنوان یک آفت کش عمل کند و برای دفع حشرات مفید باشد علاوه بر این در مقایسه با سموم صنعتی آسیب کمتری به خاک می رساند و تجزیه پذیر می باشد و آلودگی کمتری به محیط زیست وارد می کند

برترین توزیع کنندگان زهر عقرب گاردیوم گرمی

برترین توزیع کنندگان زهر عقرب گاردیوم گرمی تا آنجا که ما در حال حاظر نیز شاهد توسعه هر چه بیش تر تجارت زهر عقرب ها می باشیم. در ایران نیز این شغل یکی از جدید ترین شغل ها محسوب می گردد که سود آوری زیاد آن باعث شده تا بسیاری از افراد آماده فعالیت در زمینه پرورش عقرب شده اند.

برخی از شرکت ها در ایران وجود دارند که در کار تولید زهر عقرب فعالیت می کنند این کارخانه ها بعد از تولید،زهر عقرب خود را به صورت های متفاوت در بازار عرضه می نمایند. شرکت هایی که در کار تولید زهر عقرب فعالیت دارند با پرورش عقرب ها سعی در تولید سمی مرغوب و با کیفیت دارند تا خاصیت درمانی زیادی داشته باشد و محصولات خود را روانه بازار های داخلی و بین المللی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما