تولید کنندگان زهر عقرب لیتری

تولید کنندهزهر عقرب لیتری با استفاده از بهترین گونه های عقرب و زیر نظر متخصص ترین افراد کاردان بهترین و مرغوب ترین نوع این مایع گران قیمت را تولید می کند و جهت عرضه محصولات خود، از روش های متنوعی استفاده می کند که بهترین روش، عرضه بدون واسطه و مستقیم می باشد از این رو خریداران می توانند بدون محدودیت و با قیمت مصوب محصول مورد نظر خود را در اوزان مختلف تهیه کنند در واقع رمز موفقیت این تولید کننده اهمیت دادن به کیفیت و قیمت آن است.

تولید کنندگان زهر عقرب لیتری

آشنایی با انواع زهر عقرب مایع

آشنایی با انواع زهر عقرب مایع عقرب fattail یا عقرب دم چربی یا دم پهن نام رایجی است که به عقرب‌های تیره Androctonus اطلاق می‌گردد که عقرب‌های این خانواده از خطرناک‌ترین گونه‌های در جهان هستند.

آنها در سراسر مناطق نیمه خشک و خشک خاورمیانه و آفریقا یافت می شوند و اندازه‌ای متوسط داشته و طول آنها در حدود 10 سانتی‌متر است و نسبت به عقرب‌های دیگر دمی تنومند دارند. رنگ آنها قهوه‌ای تیره تا سیاه می‌باشد و چنگال‌هایی شبیه خرچنگ دارند که آنها را از نظر ظاهری قوی‌تر از سایر عقرب‌ها کرده و به آنها ظاهری ترسناک و رعب آور بخشیده‌اند.

سم آنها حاوی نوروتوکسین‌های قدرتمند است است شناخته شده است که نیش‌های گونه های آندروکتوس باعث مرگ سالانه چندین انسان می شود در حال حاضر چندین شرکت داروسازی یک داروی ضد عفونی برای درمان بیماری‌های آندروکتونوس تولید می‌کنند.

عقرب‌ها برخلاف حشرات و پرندگان به جای تخمگذاری، نوزادان خود را پس از تغذیه در رحم خود به صورت زنده به دنیا می‌آورند و در واقع زنده‌زا بوده و در هر بار زایمان در حدود 100 نوزاد به دنیا می‌آورد. برای تولید زهر عقرب پرورشی پس آماده سازی مزرعه یا فارم متناسب با گونه و مشابه زیستگاه اصلی عقرب می‌توان به دو روش زهر عقرب را استخراج کرد که البته با توجه به این که تک تک عقرب‌ها برای پرورش دهنده از اهمیت برخوردارند بهتر است از تهیه زهر به صورت سایش غدد که منجر به مرگ عقرب شده صرف نظر کرد.

در روش الکتروشوک زهر به دست آمده خالص‌تر بوده و بسته به نوع تغذیه و دمای نگهداری عقرب غلظت و حتی قدرت متفاوتی خواهد داشت به طوری که هر چه دما بالا تر باشد سم تغلیظ شده و قوی تر می‌شود و به همین دلیل است که زهر عقرب مناطق جنوبی کشنده‌تر می‌باشند. پس از به دست آوردن زهر زمان کوتاهی برای تبدیل آن به سم مایع قابل مصرف و یا سم خشک وجود دارد و پس از آن با رعایت قوانین موجود در فراوری زهر عقرب به نوع قابل استفاده در زمینه پزشکی و کشاورزی تبدیل می‌گردد.

مشخصات مهم زهر عقرب گاردیوم

مشخصات مهم زهر عقرب گاردیوم شفقنا در افغانستان؛ یک تاجر افغانی با پولی حدود نیم میلیون دلار آمریکا، توانست ­برای اولین بار ،در یک پرورشگاه پرورش عقرب را در استان هرات آغاز کند. این اولین بار است که تولید زهر عقرب در افغانستان ایجاد میشود.

گفته میشود درون این پرورشگاه بیش از ۲۲ هزار نوع عقرب های مختلف و گوناگون وجود دارد که از نقاط های مختلف استان ­هرات جمع­‌آوری شده اند و حالا نگهداری م­یشوند. زهر عقرب از با ارزشترین مایعات جهان به است. این زهر بیشتر به کشورهای آمریکا و اروپا و کشورهای عربی بیشتر از کشور های دیگر صادر میشود.

مدیر این مزرعه بزرگ میگوید که عقرب ها هر سه ماهی ۳۰۰ گرم زهر تولید میکنند. و هر سه لیتر زهر سمی عقرب، در بازارهای جهانی به ارزش ۲۹ میلیون دلار امریکا به فروش میرسد.

پرورش دهندگان زیادی در منطقه خوزستان در زمینه پرورش این گونه عقرب فعالیت دارند و حجم بالایی از سم عقرب را جهت تولید دارو های ضد سرطان و بیماری های سخت تولید کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهند تا جایی که بازار های خارجی نیز خواهان دریافت آن هستند از این رو بخشی از آن در بسته بندی های استاندارد صادر می گردد.

زهر عقرب سیاه از لحاظ درصد کشندگی مانند نیش مار افعی می باشد و به همان اندازه خطرناک است ولی با وجود پادزهر آن می توان سم را از بدن خارج نمود لازم به ذکر است این سم نارسایی کلیوی ایجاد می کند به طوری که سبب آسیب گلبول های سفید خون شده و عملکرد بدن را مختل می کند. اگر بدن با زهر عقرب گاردیوم گزیده شود رنگ ادرار به رنگ قرمز تغییر می کند و علائمی هم چون تنگی نفس، تشنج، استفراغ، بی حالی، اختلالات عصبی و… رخ می دهد که فرد را از پای در می آورد این سم از آن جایی که ارزش اقتصادی بالایی دارد مورد توجه بازار های داخلی و خارجی قرار گرفته است

نکاتی در خصوص زهر عقرب زرد

نکاتی در خصوص زهر عقرب زرد در تحقیقات گند وقت پیش کشف شده است. که سم برخی از نوع های خاص و متفاوت عقرب ها می تواند بیماری های خاص و مختلفی را درمان کند. زهر عقرب سیاه برای بیماری های زیادی مفید است از جمله

1- بر اساس مطالعه ای که منتشر شد در سال 2013 که در مورد زهر بسیار سمی عقرب است مشخص شد که میتوانیم از آن به عنوان یک مسکن در بدن انسان استفاده کنیم

2-علاوه بر آن ، زهر عقرب در جراحی کردن و پیوند قلب نیز استفاده میشود. این عمل مهم اغلب در بیماران مبتلا به بیماری قلبی انجام میشود. بلکه در تمام بیمارانی که مریضی قلبی و عمل پیوند دارند نباید عمل قلب انجام شود، این عمل راه حل نهایی برای درمان بیماری های قلبی است. و برتری آن با استفاده از زهر عقرب در این عمل، کاهش ریسک و شکست یا اینکه از این عمل پس زدن در هنگام پیوند است. و یکی دیگر از مزیت های عقرب سیاه

3-زهر عقرب مایع میتواند مانند یک آفت کش طبیعی قوی از آن استفاده شود. چرا که این آفت کش ها نسبت به آفت کش هایی که توسط کارخانه های شیمیایی ساخته شده با محیط زیست سازگار تر و بهتر است. به خاطر شامل سموم بودن آن، تمام آفت هایی که موجود در گیاه است را می کشد.

خرید بدون واسطه زهر عقرب لیتری

خرید بدون واسطه زهر عقرب لیتری پخش زهر عقرب زرد به صورت عمده به فروش میرسد و بدون واسطه هم انجام می شود که خریداران آن میتوانند آن را در خالصانه ی زهر را با کیفیت بسیار اعلا تهیه کنند و سود بسیار زیادی از این کار کسب کنند. و همچنین به دلیل ارزش بالایی که این محصول گرانبها داشته است از محبوبیت زیادی هم برخوردار است و مورد خرید و فروش دلال ها قرار می گیرد.

همچنین مرکز پخش زهر سمی عقرب امروزه با قدرت بسیار زیادی در حال گسترش فعالیت و خدمات رسانی آن ها به تمامی مردم جهان در همه نقاط کشور میباشد و اگر شما هم قصد خرید زهر عقرب را دارید می توانید به آسانی از طریق وارد شدن به سایت هایی که در حال حاضر هستند. مراجعه فرمایید. تا بتوانید به آسانی خرید خودتان را انجام دهید. چراکه این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند که فواید آنها باعث شده است. اشخاص بسیار زیادی زهر عقرب را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما