تولید کنندگان زهر عقرب زرد کوچک صادراتی

زهر عقرب زرد کوچک صادراتی از مخلوط آب، نمک، مولکول های کوچک، پپتیدها و پروتئین ها تشکیل شده است. اثربخشی آن عمدتا به دلیل مجموعه ای از سموم پپتیدی بین 23 تا 78 اسید آمینه است. حدود 200 مورد از این سموم از 30 گونه عقرب جدا شده است که تقریباً می توان آنها را بر اساس تأثیر آنها بر انسان به دو نوع تقسیم کرد. نوروتوکسیک و سمیت سلولی. ما بهترین فروشنده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا گرمی هستیم.

تولید کنندگان زهر عقرب زرد کوچک صادراتی

باکیفیت ترین انواع زهر عقرب پرورشی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع زهر عقرب پرورشی کدامند؟ همی سکورپیوس لپتوروس مهمترین عقرب در استان خوزستان ایران است که مسئول اکثر مرگ های ناشی از عقرب گزیدگی است با این وجود یکی از بهترین زهرهای عقرب شناخته شده در جهان از این عقرب به دست می آید و این عقرب از گزینه های پرورشی برای تولید زهر عقرب است.

زهر عقرب مایع یک زهر عقرب ایرانی است که سم آن حاوی همولیتیک، پروتئولیتیک، سیتوتوکسیک، ضد سرطان و مسدود کننده کانال ترکیباتی با قدرت درمانی بسیار بالا برای مواردی همچون ایدز نیز می باشد هر چند که هنوز تحقیقات زیادی در مورد تاثیر این زهر بر ویروس ایدز انجام نشده است.

این زهر دارای ترکیبات موثر بسیار قوی تری نسبت به زهر بسیاری از عقرب های ایرانی است که باعث شده است پرورش ان در اولویت قرار گیرد به خصوص این که تراکم این عقرب در خوزستان بسیار بالا است و می توان به راحتی تعداد زیادی از آنها را جمع آوری نمود.

این زهر عقرب گاردیوم شفاف و بی رنگ است که می تواند به صورت مایع و یا پودری وجود داشته باشد اما به دلیل حمل و نقل آسان نوع پودری آن از فروش بیشتری برخوردار است و گزینه مناسب تری برای صادرات نیز می باشد.

3 مورد از مزایای زهر عقرب مایع

3 مورد از مزایای زهر عقرب مایع روش های مختلفی برای تهیه زهر عقرب اصل همی سکورپیوس لپتوروس وجود دارد که به خریداران این محصول کمک می کنند تا بتوانند این زهر را با قیمت ارزان و در اسرع وقت به دست آورند و بدون این که نیاز به مراجعه حضوری باشد بتوانند آن را از محل اقامت خود سفارش دهند تا به این شکل هر بار برای خرید این زهر متحمل هزینه نشوند.

از روش های تهیه این زهر عقرب پرورشی می توان به مراجعه به همین وب سایت اشاره کرد که در آن مشخصات دقیق این زهر موجود است و خریدار می تواند با شناخت بهتری نسبت به این زهر سفارش خرید آن را در بخش محصولات سایت نهایی کند همچنین لینک شبکه های اجتماعی موجود در سایت نیز می توانند ارتباط آنلاین بین خریدار و فروشنده برقرار کنن تا به این ترتیب خریدار بتواند به صورت آنلاین این محصول را درخواست نماید.

5 ویژگی مهم زهر عقرب گاردیوم

5 ویژگی مهم زهر عقرب گاردیوم دستگاه نیش عقرب از یک جفت غده تشکیل شده است که در قاعده قسمت آخر دم (تلسون) قرار دارد که به شکل پیاز است و با یک گزنده تیز، منحنی و توخالی در بالای آن قرار می گیرد. عقرب هنگام حمله، دم خود را بر روی بدن بالا می برد، آن را به سمت جلو قوس می دهد و انقباضات عضلات اطراف غدد باعث دفع سم از طریق گز می شود. زهر عقرب درجه یک بر اتصالات عصبی عضلانی تأثیر می گذارند و قادر به مسدود کردن کانالهای اصلی یونی (سدیم، پتاسیم، کلر و کلسیم) سلولها با ویژگی های خاص هستند.

ویژگی آنها این است که به لطف تشکیل سه یا چهار پل دی سولفید که بسیار به هم خورده اند، ظاهر فشرده ای به آنها می دهد. از طرف دیگر، سموم سیتوتوکسیک بیشتر از پپتیدهای سیتولیتیک و پروتئینازهای سرین تشکیل شده اند که باعث نکروز بافت می شوند و جای زخم هایی است که به سختی پنهان می شوند. اثرات سمیت عصبی سم عقرب در طیف وسیعی از گونه های غیرمرتبط در سراسر جهان مشترک است.

مکانیسم عملکرد آن بر اساس تغییر در تکانه عصبی و فرایندهای عصبی شیمیایی با دپولاریزاسیون غشای سلولی و القای انتشار کنترل نشده انتقال دهنده های عصبی مانند استیل کولین، آدرنالین و اکسید نیتریک است. از سم عقرب می توان برای مقابله با بیماری های خود ایمنی مانند دیابت نوع 1، آرتریت روماتیسمی یا لوپوس استفاده کرد که نشان دهنده نوآوری در استفاده از حشره ای است که بیش از 281 گونه از آن در کشور وجود دارد.

قیمت انواع زهر عقرب زرد کوچک صادراتی

قیمت انواع زهر عقرب زرد کوچک صادراتی توزیع انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا توسط ما انجام می شود. از بین همه پپتیدها، آنهایی را پیدا می کنیم که مخصوص کانال های پتاسیم در سیستم ایمنی بدن افراد هستند، که می توانند به طور خاص کانال های یونی را که برای رشد خود ایمنی بسیار مهم هستند، مسدود کنند، در این سیستم های ایمنی بدن شما شروع به تولید آنتی بادی هایی می کند که به پروتئین های دیگر آسیب می رسانند.

در بدن، معروف به بیماریهای خود ایمنی. ما در پپتیدهایی که این کانالها را مسدود می کنند و برخی از امکانات تولید داروها در آینده برای کنترل بیماریهای ایمنی، پیدا می کنند، اینها اثرات ابتکاری و کاربردی هستند. کاربرد زهر عقرب متعدد است و می توان از آن برای تولید آنتی بادی استفاده کرد، تا با اثر گزش این حشرات، آنتی بیوتیک ها، حشره کش ها و حتی برای مقابله با بیماری های خود ایمنی مقابله کند.

زهر شاه عقرب سیاه که امروزه به عنوان پیش ساز برای دارو های مختلف مورد استفاده می باشد معمولاً در آزمایشگاه های فوق پیشرفته به دست می ‌آید که دارای خصوصیات و ویژگی ‌های بسیار فراوان و منحصر به فردی بوده که باعث وجه تمایز و تفاوت آن نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار شده است و همچنین باعث استقبال فراوان پزشکان و متخصصان جهت استفاده از این محصول به عنوان پیش ساز برای دارو ها نیز شده است. قیمت زهر عقرب به عوامل متعددی بستگی دارد.

از زهر عقرب دوریه معمولاً برای ساخت دارو های آنتی باکتریال به وفور استفاده می شود چرا که این محصول به عنوان یک واکسن و همچنین پادتن از نوع Iga عمل می کند به همین جهت دارای محبوبیت ویژه ای بوده و به وفور از آن استفاده می گردد و مورد تایید سازمان علوم پزشکی دنیا می باشد.

زهر عقرب یک خاصیت فوق العاده دیگری که دارد این می باشد که برای از بین بردن بیماری های ویروسی نیز کاربرد ویژه ‌ای دارد و به همین جهت از آن حتی برای تولید و ساخت واکسن کرونا نیز استفاده می شود و بسیار کاربردی می باشد به همین جهت از آن به وفور برای ساخت دارو های مختلف استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما