تولید کنندگان زهر عقرب بدون رنگ

سخنگوی مرگ که نام ایرانی این عقرب است. که زهر عقرب بدون رنگ کشنده یکی از خطرناک‌ترین و وحشتناک ترین عقرب ها هستش که این گونه عقرب‌ها روی کره زمین است و زهر عقرب گاردیوم گران‌قیمت‌ترین مایع موجود در جهان است . و هر گالن از این زهر ۳۹ میلیون دلار به فروش میرسد یعنی لیتری ۱۵۰ میلیون دلار امریکا.و اگر پولدار هم باشید.

تولید کنندگان زهر عقرب بدون رنگ

مشخصات قابل توجه زهر عقرب گاردیوم

مشخصات قابل توجه زهر عقرب گاردیوم این مبلغ برایتان مهم نیست و باید بدانید که باز هم نمی‌توانید که یک گالن چهارلیتری از این زهر عقرب را خریداری کنید. و فروشنده‌های زهر عقرب یک قطره از این زهر که از دانه شکر هم ریزتر هستش را به قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می‌رسانند .

دلیل این گرانی پیش از حد کاملا معلوم است. به این دلیل این که کشیدن زهر این عقرب ها اصلا آسان نیست. برای تهیه زهر آنها باید عقرب‌ها را دانه دانه و با دستشان زهرگیری کنند.

هر عقرب هم فقط دو میلی‌گرم زهر در خود جای دارد نیش عقرب ۱۰۰ برابر دردناک‌تر و بدتر از نیش حشره زنبور است اما به این خاطر که درد موضعی ای هستش و یک تجربه کردن حسی محسوب می‌شود نمی‌توان گفت و برای آن مقدار دقیقی تعریف کرد. این درد می‌تواند تمام روز فرد را خراب کند.

درون این زهر بسیار خطرناک و دردناک، عناصر مفید و کاربردی زیادی موجود است که برای مصرف های علمی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

همه چیز درباره زهر عقرب زرد

همه چیز درباره زهر عقرب زرد کلروتوکسین‌ها اندازه بسیار خوبی برای چسبیدن به سلول‌های سرطانی انسان که در مغز و ستون فقرات دارند و از این روش برای مشخص کردن اندازه دقیق و کامل تومورها مورد استفاده ی انها قرار می‌گیرند. و همچنین، از زهر عقرب پرورشی برای از بین برد حشره مالاریاو همچنین در پشه‌ها استفاده می‌شود.

کالیوتوکسین که از زهر عرق است برای از بین بردن بیماری‌های استخوانی و در موش‌های ازمایشگاهی به آنها تزریق میشود. دانشمندان امیدوارند که از این عنصر بتوانند برای درمان مشکلات استخوانی بیشتری استفاده کنند. و نیز انسان ها نیز از آن بهره گیری کنند. همه ی اینها تنها گوشه‌ای از خاصیت های پزشکی و سلامتی زهر عقرب بود.

هر چه تحقیقات بیشتری روی گران قیمت‌ترین مایع جهان نیز انجام شود، بدون شک خاصیت و فواید بیشتری از آن پیدا خواهد شد. یک گروه تحقیقاتی مهم در کشور مراکش موفق شد به ساخت دستگاهی با کنترل کردن از راه دور برای زهرگیری عقرب شده است.

این دستگاه میتواند است در آن واحد و در امن‌ترین حالت ممکن زهر چهار عقرب سمی را همزمان بگیرد. شاید بگویید که ۴ عقرب که تعداد کمی است و بسیار زیاد نیست، اما در مقایسه با نمونه های انسانی آن ۴ برابر سریع‌تر و از خطر دورتر است. در نتیجه مخترعان آن امیدوارند تا چندین سال آینده این دستگاه را به طور زیاد تولید و روانه به بازار عرضه کنند.

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب پرورشی

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب پرورشی شفقنا در افغانستان؛ یک تاجر افغانی با پولی حدود نیم میلیون دلار آمریکا، توانست ¬برای اولین بار ،در یک پرورشگاه پرورش عقرب را در استان هرات آغاز کند. این اولین بار است که تولید زهر عقرب در افغانستان ایجاد میشود.

گفته میشود درون این پرورشگاه بیش از ۲۲ هزار نوع عقرب های مختلف و گوناگون وجود دارد که از نقاط های مختلف استان ¬هرات جمع¬‌آوری شده اند و حالا نگهداری م¬یشوند. زهر عقرب از با ارزشترین مایعات جهان به است. این زهر بیشتر به کشورهای آمریکا و اروپا و کشورهای عربی بیشتر از کشور های دیگر صادر میشود. مدیر این مزرعه بزرگ میگوید که عقرب ها هر سه ماهی ۳۰۰ گرم زهر تولید میکنند. و هر سه لیتر زهر سمی عقرب، در بازارهای جهانی به ارزش ۲۹ میلیون دلار امریکا به فروش میرسد.

در تحقیقات گند وقت پیش کشف شده است. که سم برخی از نوع های خاص و متفاوت عقرب ها می تواند بیماری های خاص و مختلفی را درمان کند. زهر عقرب سیاه برای بیماری های زیادی مفید است از جمله 1- بر اساس مطالعه ای که منتشر شد در سال 2013 که در مورد زهر بسیار سمی عقرب است مشخص شد که میتوانیم از آن به عنوان یک مسکن در بدن انسان استفاده کنیم.2-علاوه بر آن ، زهر عقرب در جراحی کردن و پیوند قلب نیز استفاده میشود.

این عمل مهم اغلب در بیماران مبتلا به بیماری قلبی انجام میشود. بلکه در تمام بیمارانی که مریضی قلبی و عمل پیوند دارند نباید عمل قلب انجام شود، این عمل راه حل نهایی برای درمان بیماری های قلبی است. و برتری آن با استفاده از زهر عقرب در این عمل، کاهش ریسک و شکست یا اینکه از این عمل پس زدن در هنگام پیوند است. و یکی دیگر از مزیت های عقرب سیاه 3-زهر سمی عقرب میتواند مانند یک آفت کش طبیعی قوی از آن استفاده شود.

چرا که این آفت کش ها نسبت به آفت کش هایی که توسط کارخانه های شیمیایی ساخته شده با محیط زیست سازگار تر و بهتر است. به خاطر شامل سموم بودن آن، تمام آفت هایی که موجود در گیاه است را می کشد.

بازار پخش زهر عقرب بدون رنگ

بازار پخش زهر عقرب بدون رنگ پخش زهر عقرب زرد بیابانی به صورت عمده به فروش میرسد و بدون واسطه هم انجام می شود که خریداران آن میتوانند آن را در خالصانه ی زهر را با کیفیت بسیار اعلا تهیه کنند و سود بسیار زیادی از این کار کسب کنند. و همچنین به دلیل ارزش بالایی که این محصول گرانبها داشته است از محبوبیت زیادی هم برخوردار است و مورد خرید و فروش دلال ها قرار می گیرد.

همچنین فروش زهر عقرب بیابانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که به وسیله ی آن فروش این مایع ارزشمند در دسترس انسان هایی قرار می گیرد که در این عرصه ی مهم فعالیت دارند و می توانند از طریق آن و با تهیه ی فرآوری آن داروهای مختلفی مهمی را جهت درمان بسیاری از بیماری های مهم تولید کنند.

همچنین مرکز پخش زهر سمی عقرب امروزه با قدرت بسیار زیادی در حال گسترش فعالیت و خدمات رسانی آن ها به تمامی مردم جهان در همه نقاط کشور میباشد و اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید می توانید به آسانی از طریق وارد شدن به سایت هایی که در حال حاضر هستند. مراجعه فرمایید. تا بتوانید به آسانی خرید خودتان را انجام دهید. چراکه این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند که فواید آنها باعث شده است. اشخاص بسیار زیادی زهر عقرب را خریداری کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما