تولید کننده زهر عقرب سیاه پرورشی

مراکز پخش زهر عقرب سیاه پرورشی گرمی به صورت کاملاً قانونی تا حدی توانسته‌اند دست دلالان و واسطه‌ها را از این تجارت پرسود حذف کرده‌اند. زهر عقرب یک کالای بسیار پر ارزش بوده و به دلیل کاربرد در پزشکی و درمان باید در انتخاب آن نهایت دقت را به کار برد.

تولید کننده زهر عقرب سیاه پرورشی

دانستنی ها در مورد زهر عقرب دوریه

دانستنی ها در مورد زهر عقرب دوریه عقرب fattail یا عقرب دم چربی یا دم پهن نام رایجی است که به عقرب‌های تیره Androctonus اطلاق می‌گردد که عقرب‌های این خانواده از خطرناک‌ترین گونه‌های در جهان هستند. آنها در سراسر مناطق نیمه خشک و خشک خاورمیانه و آفریقا یافت می شوند و اندازه‌ای متوسط داشته و طول آنها در حدود 10 سانتی‌متر است و نسبت به عقرب‌های دیگر دمی تنومند دارند. رنگ آنها قهوه‌ای تیره تا سیاه می‌باشد و چنگال‌هایی شبیه خرچنگ دارند که آنها را از نظر ظاهری قوی‌تر از سایر عقرب‌ها کرده و به آنها ظاهری ترسناک و رعب آور بخشیده‌اند.

سم آنها حاوی نوروتوکسین‌های قدرتمند است است شناخته شده است که نیش‌های گونه های آندروکتوس باعث مرگ سالانه چندین انسان می شود در حال حاضر چندین شرکت داروسازی یک داروی ضد عفونی برای درمان بیماری‌های آندروکتونوس تولید می‌کنند. عقرب‌ها برخلاف حشرات و پرندگان به جای تخمگذاری، نوزادان خود را پس از تغذیه در رحم خود به صورت زنده به دنیا می‌آورند و در واقع زنده‌زا بوده و در هر بار زایمان در حدود 100 نوزاد به دنیا می‌آورد.

برای تولید زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا پس آماده سازی مزرعه یا فارم متناسب با گونه و مشابه زیستگاه اصلی عقرب می‌توان به دو روش زهر عقرب را استخراج کرد که البته با توجه به این که تک تک عقرب‌ها برای پرورش دهنده از اهمیت برخوردارند بهتر است از تهیه زهر به صورت سایش غدد که منجر به مرگ عقرب شده صرف نظر کرد. در روش الکتروشوک زهر به دست آمده خالص‌تر بوده و بسته به نوع تغذیه و دمای نگهداری عقرب غلظت و حتی قدرت متفاوتی خواهد داشت به طوری که هر چه دما بالا تر باشد سم تغلیظ شده و قوی تر می‌شود و به همین دلیل است که زهر عقرب مناطق جنوبی کشنده‌تر می‌باشند. پس از به دست آوردن زهر زمان کوتاهی برای تبدیل آن به سم مایع قابل مصرف و یا سم خشک وجود دارد و پس از آن با رعایت قوانین موجود در فراوری زهر عقرب به نوع قابل استفاده در زمینه پزشکی و کشاورزی تبدیل می‌گردد

همه چیز در مورد زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

همه چیز در مورد زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا عقرب دوریه با نام علمی Odontobuthus doriae بومی ایران و عراق بوده و گستردگی زیادی در جهان از آن گزارش نشده است. با توجه به پراکندگی بسیار کم این گونه اولین نکته در انتخاب زهر عقرب دوریه خرید از تولیدکنندگان داخلی می‌باشد چرا که احتمال تقلب در آن کمتر می‌باشد. زهر این عقرب جزء سم‌های با اهمیت در پزشکی بوده و از نظر قدرت نسبتا قوی بوده و علائم عصبی و کولینرژیک مانند استفراغ و آسیب کلیوی در مصدوم ایجاد می‌کند اما تاکنون مرگ و میر از آن گزارش نشده است. از فاکتورهای مهم در کیفیت زهر این نوع عقرب خلوص آن می‌باشد یعنی زهر تولید شده از عقرب‌های زیر گونه دوریه استخراج شده باشند.

از مهم‌ترین فواید زهر عقرب دوریه که باعث کاربرد آن در پزشکی شده است وجود اسید آمینه‌هایی است که طی کروماتوگرافی زهر این گونه از آن جدا شده است و در شناخت و درمان سرطان نوروبلاستوما که نوعی تومور بدخیم در سلول‌های نابالغ عصبی است می‌شود که این نوع سرطان در کودکان رایج می‌باشد. نکته مهم دیگر که در خرید همه زهرهای عقرب کاربرد دارد نحوه تهیه آن است که در ادامه به توضیح این مورد می‌پردازیم. همان طور که مستحضر هستید برای تهیه زهر عقرب به دو شیوه رایج عمل می‌شود

یعنی روش سایش غدد و الکتروشوک که در روش اول بندی حاوی تلسون از عقرب جدا شده و پس از خشک کردن آن را پودر می‌کنند و با آب مقطر مخلوط کرده و در دستگاه سانتریفیوژ قرار داده و پس از طی پروتکل‌های ویژه به سم خشک یا مایع تبدیل می‌شود. در روش دوم یعنی الکتروشوک از عقرب زنده استفاده شده و کیفیت سم تولید شده بالاتر می‌باشد چرا که به صورت مستقیم از عقرب دوشیده می‌شود و تنها در صورت تکرار به دلیل اختلاط مخاط عقرب با زهر کیفیت زهر پایین می‌آید. در آخر این که زهر تولید شده از عقرب‌های یک زیرگونه بوده و از نظر ظاهری هیچ گونه ناخالصی و کدری در رنگ آن مشاهده

ویژگی های مهم زهر عقرب مایع

ویژگی های مهم زهر عقرب مایع عقرب‌های دم چربی همان طور که پیشتر ذکر شد جزء عقرب‌های خطرناک بوده و حتی اگر از نظر میزان کشندگی در رتبه اول نباشند با تزریق مقداری از زهر خود می‌تواند عوارض بسیاری در طعمه خود ایجاد کنند.

از جمله عوارضی که تنها 1 تا 8 ساعت پس از گزش در فرد بروز پیدا می‌کند می‌توان به انواع عوارض عصبی، تنفسی و قلبی مانند هایپر رفلکسی (پاسخ شدید به محرک‌ها مانند حالتی که فرد مبتلا به هاری به آب یا نور دارد یا علائم ایجاد شده در مصرف کننده کوکائین)، کلونوس (لرزش عضلات ارادی) و مشکل در بلع اشاره کرد. زهر عقرب مایع دارای ویژگی‌هایی است که در سایر مایعات مشاهده نمی‌شود در زیر به توضیح 5 خصوصیات این مایع عجیب و پیچیده به طور مختصر می‌پردازیم. ماندگاری کوتاه: برخلاف آب که شاید مدت‌ها بتوان در یخچال از آن نگهداری کرد زهر عقرب در بین مایعات به شدت فساد پذیر بوده و پس از استخراج تنها 30 دقیقه خواص خود را حفظ کرده و پس از آن به مایعی چسبناک و بی خاصیت تبدیل می‌شود.

pH زهر عقرب: زهر عقرب از نظر اسیدیته مشابه آب یا شیر بوده و بسته به گونه خنثی یا قلیایی می‌باشد و بنابراین رنگ کاغذ تورنسل (لیتموس) را به رنگ بنفش تا آبی در می‌آورد. رنگ و ظاهر: از نظر ظاهری در صورتی که زهر خالص باشد و اثری از مخاط در آن نباشد زهر مایع کاملاً شفاف و بی رنگ می‌باشد.

قیمت انواع زهر عقرب سیاه پرورشی

قیمت انواع زهر عقرب سیاه پرورشی عقرب سیاه آندروکتوس از عقرب‌هایی است که در کشور ما در استان خوزستان به وفور وجود دارد بنابراین گونه‌های آن در کشور ما در دسترس می‌باشد و شرایط پرورش آن در مناطق با آب و هوای مشابه کاملاً فراهم است. بهتر است قبل از خرید زهر عقرب با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت نمایید و تا حد امکان از سایت‌هایی که به صورت انحصاری فروش زهر عقرب خشک را انجام می‌دهند و دارای نماد الکترونیک اعتماد هستند خرید نمایید.

در حال حاضر چندین سایت ایرانی وجود دارند که به فروش زهر عقرب سیاه می‌پردازند و شما می‌توانید با مراجعه به آنها و اطمینان از اعتبار آنها به صورت مستقیم سفارش خود را بدون مراجعه حضوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید. قیمت زهر عقرب در این مجموعه بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما