تولید کننده زهر عقرب زرد کوچک

تولید کننده زهر عقرب زرد کوچک را در محیط آزمایشگاهی و با رعایت تمام تدابیر فنی، بهداشتی و ایمنی تولید می کند. عقرب زرد و زهر حاصل از آن از کشنده ترین نوع زهر در جهان بوده و به همین دلیل تولید آن باید به روش های خاص و با رعایت ایمنی کامل صورت گیرد. افزایش روزافزون تولید زهر عقرب زرد در سال های اخیر و اقبال خریداران خارجی سبب شده تولید کننده علاوه بر عرضه در بازار داخلی و فروش به صنایع داروسازی، به کشورهای مختلف جهان هم صادرات این محصول را انجام دهد.

تولید کننده زهر عقرب زرد کوچک

ناگفته ها در مورد زهر عقرب گاردیوم

ناگفته ها در مورد زهر عقرب گاردیوم

گاردیوم نام یک عقرب بسیار سمی و کشنده بوده که بیشتر در حوالی استان های خوزستان و هرمزگان در جنوب ایران یافت می شود. زهر این عقرب می تواند به سرعت و در فاصله بسیار کوتاهی پس از گزیدگی وارد خون شده و فرد را از پا درآورد.

زهر عقرب گاردیوم می تواند به راحتی گلبول های قرمز خون را تخریب کند و سیستم عصبی فرد را با اختلال مواجه سازد. البته زهر این عقرب در کنار کشندگی بالا، فواید دارویی و درمانی فراوانی هم داشته و همین امر سبب گردیده به صورت پرورشی هم در محیط های کاملا ایمن رشد داده شود.

عقرب گاردیوم خوزستان دارای دم طلایی بوده و در جنوب کشور به عقرب سیاه معروف است. نوع نر آن خطر بیشتری داشته و در صورت گزیدگی زهر آن می تواند با سرعت بسیار بالایی در تمام بدن منتشر شود.

در کارخانه های داروسازی از زهر این عقرب برای تولید پادزهر استفاده می شود. پادزهر این نوع کژدم بهترین راه درمان و در امان ماندن از خطر مرگ برای کسانی است که نیش زدگی آن را تجربه می کنند.

باکیفیت ترین انواع زهر عقرب پرورشی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع زهر عقرب پرورشی کدامند؟

پرورش عقرب و جمع آوری زهر آن یکی از شغل های خطرناک اما بسیار پرسود در دنیای امروز است. باکیفیت ترین انواع زهر عقرب پرورشی از گونه های مختلفی از عقرب به دست می آید. از مهمترین گونه های عقرب پرورشی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. عقرب گاردیوم یا همان عقرب سیاه
  2. عقرب زرد
  3. عقرب شیطان
  4. عقرب دم پهن

باکیفیت ترین نوع زهر از عقرب گاردیوم که دارای سمی کشنده است، گرفته می شود. شدت اثرگذاری زهر این عقرب به گونه ای است که در مدت زمان بسیار کوتاهی و گاه در حد چند ثانیه پس از گزیدگی وارد خون شده و فرد را از پا در می آورد.

غلظت بالای زهر این عقرب یکی از مهمترین دلایلی است که پرورش دهندگان عقرب ترغیب به تولید بیشتر آن می شوند. هرچه غلظت زهر و میزان کشندگی آن بالاتر باشد، از قیمت بیشتری هم برخوردار است.

بسیاری از شرکت های تولید کننده داروهای سرطانی و دیگر انواع داروهایی که برای بیماران خاص مورد استفاده قرار می گیرد، از زهر عقرب پرورشی گاردیوم استفاده می کنند. بهترین محیط و شرایط برای پرورش این نوع عقرب در جنوب ایران یعنی استان خوزستان می باشد.

خوزستان و شهرهای مختلف آن زیستگاه اصلی این نوع عقرب به شمار می روند. لذا پرورش آن در محیط های آزمایشگاهی هم و تولید زهر هم بیشتر در همین مناطق صورت می گیرد.

قیمت کلی زهر عقرب زرد کوچک

قیمت کلی زهر عقرب زرد کوچک

قیمت زهر عقرب زرد کوچک بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین شده و عوامل متعددی در بالا و پایین رفتن قیمت ها اثرگذارند. از جمله مهمترین این عوامل می توان به درجه کیفی زهر، نحوه برداشت، نحوه عرضه و میزان تقاضای آن در بازار اشاره نمود.

یکی از مهمترین عوامل اثرگذار در تعیین قیمت نهایی زهر عقرب زرد شیوه توزیع آن است. وجود واسطه ها سبب بالا رفتن قیمت این ماده مهم و گرانقیمت شده است. در این میان عرضه بدون واسطه به روش غیرحضوری نقش مهمی در متعادل تر کردن قیمت ها داشته است.

فروش به صورت اینترنتی در واقع رساندن مستقیم و بی واسطه زهر عقرب به دست مشتریان واقعی می باشد. اگر شما هم از خریداران زهر عقرب زرد هستید و می خواهید آن بدون مراجعه حضوری و به روش آنلاین سفارش دهید، می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما