تولیدکننده زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس اصل

افراد تولیدکننده زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس اصل باید تمهیداتی در جهت عرضه راحت و سریع تر این زهر با کمک همه موازین ایمنی به مشتریان در نظر بگیرند تا سلامت افراد به خطر نیفتد.

زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس اصل امروزه در بخش های مختلف، مانند پزشکی و دارویی، کشاورزی و … قابل استفاده است از اینرو باید خریداران امکان خرید این زهر با قیمت مناسب را داشته باشند.

تولیدکننده زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس اصل

مشخصات زهر عقرب درجه یک

مشخصات زهر عقرب درجه یک

مشخصات زهر عقرب درجه یک:

  1. معمولا دارای رنگ زرد است
  2. بسیار سمی و کشنده است
  3. دارای قیمت بالای است
  4. خاصیت دارویی و درمانی زیادی دارد

زهر عقرب یک سم نوروتوکسین است، ماده شیمیایی که بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد و در نهایت با وارد شدن این زهر به بدن افراد، آن ها یا می کشد یا و یا فلج می کند. از جمله خطرناک ترین گونه های عقرب، Leiurus quinquestriatus است که به نام عقرب مرگ نیز شناخته می شود. این نوع عقرب برخی از قوی ترین سم ها را در خود دارد.

موارد استفاده پزشکی از زهر عقرب:

امروزه از زهر عقرب برای بهبود لوپوس و آرتریت روماتوئید استفاده می شود. همچنین قابل ذکر است که در حال حاضر برای کمک به برخی بیماری ها مانند ام اس و سرطان و کمک به پیوند قلب هم از زهر عقرب استفاده می کنند.

قابل ذکر است که عقرب‌ های گونه ایران به سبب داشتن نیش در قسمت نوک دم خود جزو سمی‌ ترین و کشنده‌ ترین گونه‌ های عقرب در کل دنیا محسوب می‌ شوند، عقرب عقرب زرد ایرانی جزو خطرناک‌ ترین نوع عقرب‌ های دنیا است و نیش آن بسیار خطرناک و کشنده نیست، اصولا این عقرب در استان‌ های کرمان، یزد، اصفهان، مرکزی، قزوین، سمنان، کرمانشاه، بوشهر به میزان زیادی یافت می شود.

اصولا عقرب‌ ها در مناطق گرم می توانند زنگی کرده و تکثیر پیدا کنند و به دلیل آنکه کشور ما در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد می تواند تعداد بسیار از گونه های عقرب را در خود پرورش دهد لازم به ذکر است که در ایران ۶۰ گونه عقرب وجود دارد و زهر ۴ نوع آن‌ ها بسیار ارزشمند است.

فروش برترین انواع زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

فروش برترین انواع زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

امروزه تجارت زهر عقرب دارای درآمد خوبی است زیرا قیمت آن بسیار بالا است، البته این حرفه جزو نوپاترین شغل ها در دنیا است که کم کم در حال رواج گرفتن است.

فروش برترین انواع زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس درآمد خوبی دارد زیرا این زهر عقرب به وفور پیدا نمی شود ولی ویژگی های زیادی دارد که می تواند به افراد در حوزه های مختلف کمک کند.

قابل ذکر است که صادرات زهر عقرب ایرانی هم با استقبال خوب سایر کشورهای دیگر همراه بوده است زیرا تنوع گونه عقرب در ایران زیاد است و در عین حال کیفیت بالایی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما