توزیع کنندگان زهر عقرب دوریه صادراتی

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری اردبیل، این شرکت دانش‌محور در حوزه تولید محصولات زیستی زهر عقرب دوریه صادراتی و مشتقات آن فعالیت می‌کند و با عقد قراردادی به ارزش ۳۶۰۰ میلیون ریالی یک کیلو و هشتصد گرم در طی سه سال تولید و در اختیار شرکت‌های دارویی قرار خواهد گرفت.

توزیع کنندگان زهر عقرب دوریه صادراتی

ویژگی های مهم زهر عقرب خالص

ویژگی های مهم زهر عقرب خالص فصل خرید زهر عقرب خالص مهر ماه تا فروردین ماه است که در حال حاضر توسط صیادان انجام می شود و به موسسات وابسته میفروشند. هرچند که آموزشگاه ایران عقرب در تمامی فصول سال امکان تهیه و ارائه عقرب مولد را جهت هنرجویان خود دارد. موسسات دارویی و تحقیقاتی عقرب ها را پس از خریداری براساس گونه جداسازی و با استفاده از دستگاه شوک الکتریکی سم گیری می شوند. این سم ها که ابتدا مایع است با استفاده از دستگاه دیگری به سم خشک تبدیل می شود و طی یک پروتکول خاص در ساخت آنتی ونوم (سرم ضد عقرب گزیدگی) استفاده می شود.

عقرب ها از حشرات مختلف تغذیه می کنند. هزینه خوراک عقرب بسیار پایین است و هر 1000 عدد از این موجود ، ماهانه کمتر از 50 هزارتومان هزینه دارد و نسبت به سایر جانداران پرورشی بسیار کم هزینه و اقتصادی است. هزینه خرید وسایل و تجهیزات و آمادگی مکان مناسب جهت تکثیر و پرورش بسیار ناچیز است و معمولا در محاسبات در نظر گرفته نمی شود.

رسیدگی و زمان مورد نیاز جهت این کسب و کار بسته به تعداد گله مزرعه شما دارد که در نهایت در شروع کار روزانه 2-3 ساعت زمان جهت رسیدگی به امور عقرب ها کفایت می کند. تکثیر عقرب نیاز به وسایل و ابزار و تجهیزات گران قیمت ندارد و با کمترین هزینه می توان یک مزرعه پرورش سنتی یا صنعتی اقتصادی راه اندازی نمود. تنها نیاز است یک مکان حداقل 12 متری داشته باشید. این شغل با کمترین هزینه قابل اجراست.

نکات مهم در انتخاب زهر مایع عقرب

نکات مهم در انتخاب زهر مایع عقرب وی از میان حشرات و بندپایان مطالعات بسیاری را بر روی عقرب انجام داده است. نتیجه اندکی کمتر از 28 سال مطالعه و تحقیق و کار دانشگاهی علاوه بر چاپ و تالیف 6 کتاب (در 2550 صفحه) و 185 مقاله به زبان های انگلیسی و فارسی در مجلات معتبر بین المللی و داخلی (در مجموع حدود 195 اثر شامل کتاب و مقاله)، منتشر کرده است. از این تعداد مقاله 79 مقاله فقط در مورد جانوران زهری وگزنده مانند مارها، گزدم ها و… بوده است.

تعداد مقالات چاپ شده توسط وی در مورد گزدم ها بیشتر از هر پژوهشگری در ایران و به تعداد 64 مقاله رسیده است از 6 کتاب چاپ شده یک مورد تحت عنوان کژدم و کژدم زدگی (بیولوژی –اکولوژی و کنترل آنها) در 333 صفحه در سال 1385 اختصاصا و به طور جامع در مورد جنبه های مختلف زندگی گزدم ها، طبقه بندی آنها، آسیب های ناشی از گزش و پیشگری از آن به نگارش در آمده است.

لازم به یادآوری است که کتاب مزبور دومین اثر منتشر شده در ایران است که اختصاصا در مورد کژدم ها و پس از چاپ کتاب عقرب شناخت در سال 1366 توسط دکتر رضا فرزان پی به چاپ رسیده است. در 4 کتاب تالیفی دیگر با جمع حدود 1800 صفحه در هر کدام حاوی یک یا دو فصل (و در مجموع 217 صفحه) مطالب مرتبط با جانوران زهری و گزنده بویژه گزدم ها آورده شده است پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای وی نیز در مورد جنبه های مختلف بیولوژی و توکسیکولوژی گزدم ها نوشته شده است.

هر چند محققان بسیاری بر روی انواع عقرب ها و نام گذاری آنها فعالیت کرده اند اما دکتر دهقانی از معدود افرادی است که در مورد بیو اکولوژی این جانوران مطالعه بیشتری داشته است بیو اکولوژی به بررسی ویژگی‌ها و رفتار های زیستی، جفت گیری، پوست اندازی، تغذیه، شکار و چگونگی ارتباط با محیط و جانوران دیگر، انتخاب زیستگاه و پناهگاه ها و چگونگی لانه سازی گونه های حفار می پردازد.

آنچه باید از زهر عقرب گاردیوم بدانید

آنچه باید از زهر عقرب گاردیوم بدانید عقرب یکی از خزندگان بسیار کوچک و البته با زهری بسیار خطرناک و کشنده است که امروزه به دلیل خواص بسیار عالی و فوق العاده ای که در زهر این جانور به دست آمده عقرب را پرورش و از زهر به دست آمده کسب ثروت می کنند. زهر عقرب گاردیوم برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید و موثر است. از خرید انواع زهر عقرب کوچک استفاده و این داروی بسیار عجیب و اثر بخش را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

عقرب را در گونه های بسیار مختلف می توان دید یک نمونه از عقرب که خطرناک ترین نوع عقرب و در کشور ما نیز دیده می شود به عقرب سیاه معروف است و زهر این عقرب یکی از کشنده ترین انواع زهر است این عقرب رنگی سیاه دارد نوع دیگر عقرب، عقرب زاگرسی نام دارد که زیستگاه این موجود نیز در ایران و چندین کشور دیگر است این حیوان بدنی به رنگ زرد و چنگال و دمی به رنگ سیاه دارد و این نوع نیز بسیار خطرناک است.

نوعی دیگر از انواع عقرب، عقرب ضد حفار ساچ است که بدن این از مو های ریز پر شده مخصوصا روی پاهای این عقرب پر از مو است و دارای رنگی قهوه ای تا زرد است و یک نوع دیگر عقرب دم پهن با رنگی قهوه ای است که هر دوی این عقرب ها در ایران یافت می شوند.

قیمت انواع زهر عقرب دوریه صادراتی

قیمت انواع زهر عقرب دوریه صادراتی با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع زهر عقرب آغاز کرد و قیمت زهر عقرب را تعیین کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

تولید کننده انواع زهر مایع عقرب کوچک با‌ توجه به خواص پزشکی و بسیار خاصی که این ماده سمی دارد از عقرب های کوچک نگهداری و سم تولید شده توسط این موجودات را جمع آوری و در اختیار صنعت پزشکی کشور و برای تولید انواع دارو های شفا بخش قرار می دهند.

تولید کنندگان انواع سم عقرب را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار متقاضیان این محصول قرار می دهند و شما می توانید از پخش زهر عقرب استفاده کرده و کالا را با قیمتی بسیار مناسب تر و با حذف واسطه ها تهیه و از خرید زهر عقرب به صورت مستقیم استفاده کنید. حتی شما می توانید اگر به انواع این محصول در اندازه ای بیشتر نیار دارید خرید خود را به صورت عمده انجام و از این بابت سود ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما