توزیع کننده زهر عقرب دم سیاه

زهر عقرب دم سیاه از زهر های بسیار سمی بوده که دارای ارزش زیادی نیز است، که در درمان بسیاری از بیماری های سخت و تومورهای سخت بسیار موثر میباشد. زهر عقرب دم سیاه از جمله زهرهای بسیار کمیاب و نایاب به دلیل کم‌بودن عقرب سیاه در کشورمان می باشد، از زهر عقرب دم سیاه علاوه بر درمان بیماریها در موارد بسیار دیگری مانند کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد مراکز توزیع‌کننده زهر عقرب دم سیاه آنها را به مراکز درمانی و بالینی و آزمایشگاهی به فروش می‌رساندتا در پیشرف علم موثر واقع شوند.

توزیع کننده زهر عقرب دم سیاه

خصوصیات زهر عقرب دم سیاه

خصوصیات زهر عقرب دم سیاه از خصوصیات زهر عقرب دم سیاه می توان به فواید دارویی و درمانی زیاد آن که در صنعت داروسازی و درمان بیماران اشاره کرد و می توان گفت پیشرفتی عظیم در این صنعت و مراکز درمانی ایجاد کرده است.

عقرب سیاه به دلیل این که از گونه‌های کمیاب و پراکنده در کشور ما میباشد زهر آنها کمیاب بوده و همچنین از ارزش زیادی برخوردار است این قلب ها در مناطق خشک و کویری کشورمان زیست دارند.

عقرب سیاه از جمله عقربهای موجود در ایران هستند که دارای زهر بسیار سمی و خطرناک نیز می‌باشند که با گزش انسانها باعث می شوند جان آنها به خطر بیفتد، به همین دلیل عقرب دم سیاه از جمله سمی ترین و کشنده ترین زهر ها را دارد.

زهر عقرب دم سیاه دارای ارزش بسیار بالایی در مراکز درمانی و صنایع داروسازی می باشد در واقع خلوص زهر عقرب سیاه بالا بوده و دارای خاصیت دو چندانی نسبت به عقربه های دیگر دارد که باعث می‌شود یشتر مورد استقبال قرار بگیرد.

سم عقرب به دم سیاه برای بیماریهای سخت و دردناکی مانند ،سرطان خون، مغز استخوان، کلیه و کبد مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شود سلول‌های سرطانی که در بدن رشد کرده اند از بین بروند و از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند، همچنین در زمان شیمی درمانی نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

همچنین زهر عقرب دم سیاه دارای آنتی اکسیدان های قوی می باشد که در درمان افرادی که دچار گزیدگی توسط پشه مالاریا که موجودی کشنده است بسیار موثر بوده و با این بیماری در بدن مبارزه می کند و آنها را از بین می برد.

محل خرید زهر عقرب دم سیاه

محل خرید زهر عقرب دم سیاه همانگونه که گفته شد زهر عقرب به دم سیاه در کشورمان ایران به دلیل کم بودن گونه عقربه دم سیاه بسیار نایاب و کمیاب د ارزشمند می باشد و همچنین تولید زهر عقرب دم سیاه در پرورشگاه ها و تولیدی ه نیز بسیار زمان بر و حطر ناک می باشد . مراکز درمانی و صنایع داروسازی می‌توانند برای خرید این محصول به نمایندگی ها و محل خرید زهر عقرب دم سیاه در سراسر کشور مراجعه کنند و با توجه به نیاز خود آن را در مقدار عمده خریداری کنند، البته خریداری این محصول به صورت عمده برای خریداران و فروشندگان دارای سود بسیار زیادی می باشد،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما