توزیع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

عقرب همی اسکورپیوس لپتوریس که به عقرب زرد همه معروف می باشد یکی از کوچک ترین عقرب های شناخته شده در ایران است که جزئی از گروه شش گانه عقرب هایی است که از زهر آن می ‌توان در کاربردهای پزشکی استفاده کرد.

توزیع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط تولید کننده این محصول به طور مستقیم و بدون واسطه انجام می شود تا خریدارانی که زهر را در حجم های مختلف نیاز دارند بتوانند از کیفیت بالا و قیمت پایین این محصول اطمینان کامل حاصل نمایند و نسبت به سفارش آن برای آدرس خود اقدام کنند.

توزیع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

خصوصیات زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

خصوصیات زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس انواع مختلف زهر عقرب های تولیدی در کشور ما به دلیل متفاوت بودن نوع عقرب ها از نظر خصوصیات با هم تا اندازه ای متفاوت هستند و هر یک از این اغلب زهر جداگانه با خصوصیات متفاوت را تولید می کند که ممکن است از نظر تاثیر اثرگذاری نیز با هم دارای تفاوت هایی باشند.

برخی از خصوصیات زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس به طور بسیار خلاصه شامل موارد زیر است :

  • این زهر مایعی کاملاً شفاف و بی رنگ است که می ‌توان آن را به همین شکل ارائه کرد یا آن را به پودر تبدیل کرد که نیازمند انجام فرآوری زهر مایع می باشد.
  • میزان زهر به دست آمده از عقرب زرد با توجه به کوچک بودن جثه آن کمتر است با این وجود این زهر از غلظت بالاتری نسبت به انواع مشابه برخوردار است.
  • این زهر در واقع نوعی پروتئین تشکیل یافته از عناصری همچون ازت، گوگرد، هیدروژن و برخی عناصر دیگر می باشد که از پروتئین‌های توکسین محسوب می ‌شود و توالی پپتید ها در آن به گونه ای است که می ‌تواند در حداقل زمان ممکن بیشترین میزان تأثیر را بر بافت هدف جهت درمان بگذارد.

قیمت زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

قیمت زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس در چند سال اخیر به دلیل بالا بودن قیمت زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس تمایل به سرمایه گذاری در زمینه تولید این زهر افزایش یافته است؛ قیمت این زهر بسیار بالا بوده با این وجود جمع آوری آن نیز نیازمند سرمایه گذاری زیاد و وقت فراوان است.

برای اطلاع از قیمت زهر می ‌توان به طور مستقیم با تولید کننده آن ارتباط برقرار کرده و از نرخ روز این محصول اطلاع حاصل نمود؛ این زهر محصولی صادراتی است و به دلیل بالا بودن نرخ ارزهای خارجی صادرات آن به دیگر کشورها از هر نظر توجیه اقتصادی دارد و همین مسئله یعنی افزایش صادرات توانسته است نرخ داخلی این زهر را نیز بالا ببرد.

جهت استعلام قیمت این محصول می ‌توان از همین وب سایت مراجعه که در آن مشخصات این زهر و قیمت روز آن آمده است استفاده کرد و به این ترتیب خریداران می توانند در صورت تمایل ثبت سفارش را نیز از همین جا و تنها با چند کلیک انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما