بهترین تولیدی عصاره زهر عقرب

عقرب یا کژدم از خانواده بندپایان و از راسته عنکبوتیان است این جانور کوچک دارای ۸ پا می باشد که از آن پاهای بلند برای گشت و گذار و یافتن غذا استفاده می کند، نیش این جانور کوچک بسیار زهر آلود و کشنده است که این زهر از طریق دم آن به جانوران دیگر تزریق می شود زهر عقرب برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است به همین دلیل استفاده از زهر آن و تولید عصاره زهر عقرب در طب امروزی بسیار رواج پیدا کرده است.

بهترین تولیدی عصاره زهر عقرب

ویژگی انواع سم عقرب خالص

ویژگی انواع سم عقرب خالص عقرب بیشتر در بیابان ها و مناطق آب و هوایی گرم زندگی می کنند به دلیل شرایط آب و هوایی کشورمان خطرناکترین گونه های این جانوار در کشورمان زیست می کنند گونه های عقرب زرد ایرانی و عقرب دم پهن ایرانی نمونه هایی از خطرناکترین گونه های عقرب هستند که در کشورمان زیست می کنند.

زهر عقرب مایعی بی رنگ و شفاف است که بیشتر خاصیت قلیایی دارد گاهی اوقات زهر عقرب ها خاصیت خنثی نیز دارد.

زهر این جانورسرشار از پروتئین، کربن، ازت و گوگرد است پروتئین موجود در این زهر شامل پروتئین های مفید برای بدن هستند که به درمان بیماری های مفصلی کمک بسیار زیادی می کنند این زهر برای درمان بیماری هایی همچون بیماری روماتیسم بسیار مفید است.

زهر کژدم اصل همچنین برای درمان التهابات دستگاه گوارش خصوصا التهابات معده بسیار مفید است و باعث درمان این مشکلات در بدن می شود.

همچنین از سم این جانور برای درمان بیماری هایی همچون ام اس و سرطان استفاده می کنند.

سم این جانوار گوچک بیشتر برای گونه های جانوری کوچک خطرناک است اما سم برخی از گونه های عقرب همانند عقرب زرد یا همان عقرب قاتل برای یک انسان بالغ نیز بسیار خطرناک است و حتی منجر به مرگ وی نیز می شود.

عقرب ها در زمان احساس خطر فرار می کنند اما زمانی که در دام بیوفتند برای مراقبت از خود نیش می زنند این سم هم می تواند کشنده و خطرناک باشد و هم می تواند زندگی ساز باشد به شرطی که بتوان از عصاره این زهر استفاده کرد.

آشنایی با توزیع کنندگان عصاره زهر عقرب

آشنایی با توزیع کنندگان عصاره زهر عقرب زهر عقرب خالص با قیمت بسیار بالا و گزافی در بازار به فروش می رسد با بیشتر شدن تجارت این محصول قیمت آن نیز بالاتر رفته است.

به طور کلی حدود ۶۰ گونه عقرب در کشورمان وجود دارد که تنها از زهر ۴ گونه آن برای تولید عصاره استفاده می شود.

این سم در هر گرم به نرخ چند ده میلیونی به فروش می رسد به همین دلیل برخی سودجویان از انواع مختلف زهر عقرب ناخالص در بازار استفاده می کنند و کلاه برداری می کنند.

ما بهترین نوع این محصول را از عقرب های پرورشی و موجود در طبیعت جمع آوری کرده ایم و عصاره این زهر را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما