ارائه دهندگان زهر عقرب زرد 120 سی سی

جالب است بدانید که زهر عقرب در کنار اینکه یک ماده کشنده برای انسان است ولی در برخی موارد فایده های بسیار زیادی دارد. این حیوان در گروه عنکبوتیان قرار دارد. غالبا در مناطق خشک زندگی می کند. به طور کلی عقرب ها جهت محافظت از خودشان، به دفع زهر موجود در دمشان اکتفا می کنند.

زهر عقرب زرد در جهت شناسایی تومورها بسیار به متخصصات این حوزه کمک می کند. ارائه دهندگان زهر عقرب 120 سی سی باید تبحر و دانش ویژه ای جهت استفاده از این زهر داشته باشند. این زهر اصولا به وفور یافت یافت نیست.

ارائه دهندگان زهر عقرب زرد 120 سی سی

تشخیص راحت تومورها با زهر عقرب

تشخیص راحت تومورها با زهر عقرب

تشخیص تومور به کمک زهر عقرب:

غالبا متخصصان جهت از بین بردن تومورهای مختلف موجود در بدن، آن را از راه عمل جراحی از بین می برند. اگر کار به درستی انجام شود سلول های توموری بعد از عمل جراحی در بدن بیمار باقی نمی مانند. متخصصان از سم عقرببرای حل کردن تومورهای مغزی استفاده می کنند.

بنابراین زهر عقرب جهت پاکسازی تومور ها از بدن انسان قابل استفاده هستند. متخصصان از ترکیب این ماده برای پاکسازی انواع سلول های تومور پس از عمل جراحی استفاده می کنند. همچنین در مراحلی هم پزشکان از زهر عقرب در جهت تشخیص تومورهای سرطانی استفاده می کنند.

آشنایی با خواص درمانی زهر عقرب:

  1. تسکین دهنده درد
  2. قابل استفاده در فرآیند جراحی قلب به طوری که در این عمل حساس و مهم، کاهش ریسک شکست یا پس زدن در زمان پیوند قلب را به همراه دارد.
  3. داروی مناسب جهت درمان بیماری لوپوس
  4. داروی مناسب جهت درمان بیماری آرتروز روماتیسمی
  5. و …

قابل ذکر است که در کشور ما بیشتر از 60 نوع عقرب وجود دارد که در بین این 60 نوع عقرب، سم 4 نوع عقرب بسیار با ارزش بوده و دارای خواص درمانی هستند. قیمت سم عقرب بسیار بالا است و به آسانی ممکن است پیدا نشود.

شرایط مورد نیاز برای پرورش عقرب:

  • دما: مناسب ترین دما بین 21 تا 32 درجه سانتی گراد برای پرورش عقرب است. داشتن یک سیستم گرمایشی مناسب برای پرورش عقرب لازم است.
  • تغذیه: عقرب ها برای تغذیه از حشرات کوچک و یا جیرجیرک ها استفاده می کنند.
  • نور: محیط تاریک برای پرورش عقرب ها مناسب است.
  • آب: بدن عقرب به آب کمی نیاز دارد.
  • محل نگهداری: عقرب ها در محیط سرپوشیده بهتر پرورش می یابند. بنابراین مکانی مثل تنه درخت و ظرف آب کم عمق برای رشد عقرب ها مناسب هستند.

بهترین عرضه کنندگان زهر عقرب زرد

بهترین عرضه کنندگان زهر عقرب زرد

عرضه کنندگان مختلف زهر عقرب زرد در کشورمان حضور دارند. ولی قابل ذکر است که یکی از بهترین عرضه کنندگان زهر عقرب زرد، سایت شرکت ما است که از دیرباز در این حوزه مشغول فعالیت هستند. جهت کسب اطلاعاتی د راین حوزه و استعلام قیمت تقریبی این زهر می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید.

خرید زهر عقرب لیتری به صورت عمده سبب کاهش قیمت این محصول می گردد. زهر عقرب زرد پرورشی دارای قیمت بالایی است و برای تولیدکنندگان منبع درآمد خوبی است. قابل ذکر است که امروزه در طب سنتی هم برای درمان خیلی از بیماری ها از زهر عقرب کمک گرفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما