توزیع عمده زهر عقرب گاردیوم پرورشی

عقرب گاردیوم پرورشی، گونه‌ای کژدم می باشد که در بیرون از مرزهای ایران وجود دارد. هر ساله تعدادی از افراد به وسیله ی این عقرب مصدوم می شوند. زهر این عقرب بسیار قوی بوده و حاوی همو توکسیک میباشد. این زهر باعث صدمه رساندن به کلیه ی فرد آسیب دیده شده و در موارد شدید تر باعث تخریب بافت های موضعی و در نهایت مرگ فرد می شود. زهر عقرب گاردیوم پرورشی به عنوان گرانبهاترین مایع شفاف در جهان شناخته شده است. امروزه خرید و فروش این محصول به عنوان یک شغل درآمد زا محسوب می شود و باعث شده که جوانان زیادی در این زمینه فعالیت داشته باشند.

خرید انواع زهر عقرب گاردیوم پرورشی، با قیمتی در خور بازار، به وسیله ی بسیاری از مراکز تحقیقاتی پزشکی و درمانی نیز صورت می‌گیرد که این امر به دلیل خواص دارویی و درمانی بیشمار این مایع شفاف می باشد.

توزیع عمده زهر عقرب گاردیوم پرورشی

3 مورد از مزایای زهر عقرب شفاف

3 مورد از مزایای زهر عقرب شفاف زهر مایع عقرب، محصولی است بسیار گرانبها و مهلک و کشنده، اما در عین حال شفابخش و درمان کننده! علت گران بودن این مایع این است که کشیدن زهر عقرب کار چندان آسانی نبوده و یک پروسه ی خطرناک و ریسک پذیری می باشد.

درون این زهر خطرناک عناصر و املاح مفیدی نیز می‌باشد که مصارف دارویی و درمانی زیادی دارد؛ یکی از ویژگی های این مایع شفاف درمان بیماری مالاریا میباشد؛ دومین ویژگی زهر مایع عقرب، درمان مشکلات مختلف و استخوانی افراد است؛ به علاوه این مایع در درمان بیماری‌های دیگر از جمله ام اس، التهاب روده ی بزرگ، دیابت نوع ۱ و ۲، و همچنین پسوروزیازیس، مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی‌های اعجاب انگیز زهر مایع عقرب، درمان انواع تومورهای مغزی، جلوگیری از رشد سلول‌های سرطانی و نیز تشخیص سرطان رحم، پوست، و ریه نیز به وسیله این مایع شفا دهنده، امکان پذیر است.

زهر عقرب گاردیوم خالص چه مشخصاتی دارد؟

زهر عقرب گاردیوم خالص چه مشخصاتی دارد؟ عقرب، یک نمونه از گروه بندپایان است که بیشتر در مناطق گرم و شرجی فعال می باشد. نیش این عقربها زهر آلود بوده که مهلک و خطر آفرین است. رنگ اکثر عقربها زرد مایل به قهوه ای می باشد و بدن تخت و باریک آنها باعث می شود تا بتوانند به راحتی از میان شکاف ها عبور کنند.

زهر عقرب زرد، جزو کشنده ترین سم های دنیا شناخته شده است. زهر این عقرب، حاوی توکسین های متنوع و اسیدهای آمینه مختلفی می باشد. این زهر مایعی بسیار گران قیمت بوده و در عین مهلک و خطرناک بودن مفید و شفابخش نیز هست؛ و در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

زهر عقرب زرد حاوی پروتئین بوده و در حالت خالص بودن، شفاف و بی رنگ می باشد؛ به علاوه PH این مایع شفاف، قلیایی تا خنثی است. این مایع، به دلیل دارابودن املاح و مواد پروتئینی، تاثیر بسیار بسزایی بر روی درمان بیماری های مختلف، از جمله بیماری های مربوط به سیستم تنفسی دارد.

ناگفته ها در مورد زهر عقرب زرد

ناگفته ها در مورد زهر عقرب زرد همانطور که گفته شد، زهر عقرب شفاف جزو گرانبهاترین مایع شفاف در سراسر جهان شناخته شده است؛ تخمین زده شده که قیمت زهر عقرب، آن هم به شکل خشک، هر گرم، معادل ۸۰ میلیون تومان می باشد. البته، شایان ذکر است که قیمت این مایع سفید، همیشه ثابت نبوده و با توجه به نرخ بازار، متغیر می باشد. لذا، خریدار، جهت اطلاع یافتن از قیمت روزانه ی آن، باید به سایتهای اینترنتی مربوط به فروش این محصول، مراجعه کرده و یا با مشاورین این محصول، در تماس باشند.

امروزه میزان خرید و فروش زهر عقرب، به دلیل گران قیمت بودن رو به افزایش بوده و به این شغل، به عنوان یک تجارت بسیار درآمد زا نگریسته می شود. درآمد میلیونی این کسب و کار باعث ترغیب و تشویق هرچه بیشتر اکثر جوانان در این زمینه شده است. به دلیل استفاده ی روز افزون این مایع، در بسیاری از مراکز تحقیقاتی و درمانی ،عطاری‌ها، شرکت های بهداشتی و نیز طب سنتی، خرید و فروش این محصول، با قیمتی گزاف، بالا است.

مسلما پرورش عقرب سیاه به‌ منظور استفاده از گوشت این جانور انجام نمی شود. بلکه این زهر عقرب است که در پرورش این جانور نقش مهم و کلیدی ایفا می کند. زهر عقرب از قیمت بالایی برخوردار است. افراد خواهان آن با تعداد زیاد در کشور های مختلف هستند. مطالعات علمی نشان داده است زهر عقرب از خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی برخوردار است و در پزشکی و داروسازی از آن استفاده فراوان میشود. زهر این جانوران کوچک از ترکیبات شیمیایی متنوعی تشکیل شده است که هر کدام خواص درمانی متفاوتی دارد.

بعضی از اجزای سمی عقرب، برای درمان بیماری های اتوایمیون «بیماری هایی که ناشی از کارکرد غلط سیستم ایمنی بدن است» هم چنین از زهر عقرب میتوان بر علیه انواع تومورهای بدخیم، سرطان بافت همبند، تومورهای مغزی و نخاعی، سرطان پستان نیز استفاده کرد.

برای خرید انواع زهر عقرب دو موضوع خیلی مهم است یکی نوع عقرب و دیگری قیمت زهر عقرب؛ عقرب ها انواع مختلفی را دارا می باشند که زهر هر یک دارای قیمت مخصوص به خود می باشند.

قیمت زهر عقرب زرد در خریدهای بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است این کار باعث میشود که شما با حذف واسطه ها و خرید زهر عقرب از تولید کننده آن را با نرخ پایین تری خریداری کنید و تا حد زیادی در هزینه خود صرفه جویی کنید.

تولید کننده زهر عقرب گاردیوم پرورشی

تولید کننده زهر عقرب گاردیوم پرورشی قیمت زهر عقرب خالص تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت و خالص بودن، روش خرید و فروش، ابعاد و اندازه، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. خرید و فروش زهر عقرب یک تجارت پرسود به حساب می آید و سالانه درآمد بالایی برای افراد به ارمغان می آورد. قیمت زهر عقرب به بسته بندی، کیفیت، حجم سفارش، هزینه حمل و نقل، فصل خرید و غیره بستگی دارد و عملا قیمت روز ثبات ندارد. بهترین راه برای بدست آوردن قیمت زهر عقرب به صورت دقیق، ارتباط با افرادی است که در زمینه فروش و پرورش آن فعالیت می کنند. مهمترین دلیل برای توجیه خطرات پرورش این جانور را هم می توان همین موضوع قلمداد کرد. تولید زهر عقرب گاردیومدر این سایت انجام می شود.

بدلیل آن که کژدم ها موجودات چندان بزرگی نیستند، برای نگهداری آنها نیاز به مکان گسترده‌ای نخواهد بود. گذشته ازآن تعداد افرادی که در حال حاضر به پرورش عقرب سیاه در ایران مشغول هستند چندان پرشمار نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما