پخش کلی زهر عقرب سیاه پرزدار 300 سی سی

زهر عقرب سیاه پرزدار 300 سی سی از خواص دارویی بسیاری برخوردار است. افزایش دانش پزشکی و کشف خواص درمانی زهر عقرب موجب شده است پخش کلی این مایع ارزشمند افزایش روزافزونی داشته و در بازارهای جهانی به قیمت بالایی خرید و فروش شود. ایران یکی از کشورهای تولیدکننده زهر عقرب و دارنده فناوریهای پزشکی استفاده از آن است.

پخش کلی زهر عقرب سیاه پرزدار 300 سی سی

باکیفیت ترین انواع زهر مایع عقرب کدامند؟

باکیفیت ترین انواع زهر مایع عقرب کدامند؟ زهر مایع عقرب استفاده گسترده ای در صنایع پزشکی دارد. روش های زهرگیری و گونه عقرب مورد استفاده در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است.
در این میان زهر عقرب سیاه پرزدار ارزش بسیار زیادی دارد. زهر استخراج شده از این نوع عقرب یک ماده دارویی به شمار می آید و با توجه به درجه خلوص آن قیمت گذاری می شود. زهر باکیفیت عقرب، مایعی کاملا بی رنگ است که هیچ ناخالصی در آن دیده نمی شود و تغییر رنگ هم نداده است.
در محیط آزمایشگاهی و با استفاده از دستگاه پی اچ متر می توان خلوص و کیفیت زهر عقرب را اندازه گیری کرد. درصورتیکه پی اچ قلیایی یا خنثی در دستگاه نمایان شود، زهر عقرب خالص و قیمت آن بالاتر است.
یکی دیگر از راه های مطمئن برای تشخیص زهر عقرب با کیفیت، آزمایش آن از لحاظ بافت مولکولی است. زهر عقرب خالص پروتئینی بوده و دارای عناصر نیتروژن، کربن، ازت و گوگرد می باشد.
در میان گونه های مختلف عقرب فقط 25 گونه زهر کشنده دارد. از میان این تعداد فقط زهر 10 گونه کاربرد دارویی داشته و از مابقی فقط برای تهیه سرم های پادتن استفاده می شود.
زهر عقرب در درمان بیماری های مربوط به کارکرد نادرست سیستم ایمنی بدن انسان کاربرد دارد. تاثیر مثبت زهر عقرب برای بهبود بیماران مبتلا به ام اس، تومورهای مغزی و نخاعی، پسوروزیازیس، کورن، آرتیت روماتوئید به اثبات رسیده است. همچنین این مایع ارزشمند موجب توقف رشد سلول های سرطانی و مرگ آنها می شود.
زهر عقرب در درمان انواع مختلف سرطان ها مانند سرطان ریه، گردن رحم، کولون، پوست، مری، پستان و کبد مورد استفاده قرار گرفته است.

اطلاعاتی در مورد فرآیند تولید زهر عقرب

اطلاعاتی در مورد فرآیند تولید زهر عقرب تولید زهر عقرب کاری پرمخاطره و دشوار است. در ابتدا عقرب هایی مانند عقرب سیاه پرزدار که دارای زهری با خاصیت درمانی هستند، در مزرعه پرورش عقرب گردآوری می شوند. بهتر است این مزارع در مناطقی که اقلیم مناسب با زیستگاه اصلی عقرب دارند، برپا شوند.
عقرب ها زنده زا هستند و طول بارداری آنها بین 2 تا 4 ماه متغییر است. زاد و ولد عقرب ها اهمیت زیادی برای پرورش دهندگان دارد زیرا از هر 150 هزار عدد عقرب فقط حدود 25 گرم زهر خشک برداشت می شود. پس هر چه تعداد عقرب های مزرعه بیشتر باشد، زهر تولید شده نیز بیشتر است.
زهر عقرب را به دو روش فشاری و یا شوک عصبی استخراج می کنند. در نوع فشاری باید بوسیله ابزاری شبیه پنس پزشکی به انتهای دم عقرب که محل ذخیره سازی زهر است فشار وارد کرد تا زهر از آن بیرون آید. در نوع دوم با وارد کردن یک شوک کنترل شده زهر از دم عقرب بیرون آورده می شود. در هر دو روش باید تک تک عقرب ها را جداگانه زهرگیری کرد که کاری بسیار زمان بر و خطرناک است.

اما در روش اعمال شوک، زهر بطور کامل استخراج شده و مایعی در کیسه ذخیره سازی باقی نمی ماند.

قیمت زهر عقرب سیاه پرزدار 300 سی سی

قیمت زهر عقرب سیاه پرزدار 300 سی سی قیمت زهر عقرب پرزدار سیاه 300 سی سی با توجه به ارزشمند بودن آن و سختی در تولید، بسیار زیاد است.
قیمت ها بر اساس کیفیت و خلوص زهر، خواص و نوع کاربرد آن، نوع بسته بندی، برند تولیدکننده و نوسانات موجود در بازار تعیین می شود. پخش کلی زهر عقرب پرزدار سیاه 300 سی سی از طریق سفارش های آنلاین نیز صورت می گیرد.
تولیدکنندگان برتر زهر عقرب سیاه به مواردی از قبیل تغذیه عقرب، روش استخراج زهر، نوع نژاد و محل نگهداری آن توجه ویژه ای دارند. در نطر داشتن تمامی این فاکتورها تضمین کننده تولید زهری خالص و باکیفیت خواهد بود. با توجه به درخواست مشتری، زهر عقرب در بسته بندی با حجم های مختلفی بفروش می رسد.
ایران تنها تولیدکننده سرم پادتن زهر عقرب در خاورمیانه است. آنتی سرم تولید شده در ایران کیفیت بالایی داشته و فروش آن به کشورهای منطقه، سالانه ارز قابل توجهی وارد کشور می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما