قیمت انواع زهر عقرب غیر حفار مزوبوتوس اپئوس

در گذشته افراد این تصور را داشتند که عقرب ها هیچ خاصیتی به جز نیش زدن نداشته اما امروزه به خاصیت زهر آنها پی برده شده است و از نمونه های مختلف برای فرایند زهرگیری انتخاب می شوند. از رایج ترین و بهترین زهرهای گرفته شده، زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس می باشد که خاصیت درمانی و غیر درمانی زیادی دارد. قیمت انواع زهر عقرب غیر حفار مزوبوتوس اپئوس با در نظر گرفتن نوع زهر تعیین می‌شود که در ادامه به بررسی نمونه‌های خشک شده خواهیم پرداخت.

قیمت انواع زهر عقرب غیر حفار مزوبوتوس اپئوس

همه چیز درباره سم خشک عقرب

همه چیز درباره سم خشک عقرب زهرهای به دست آمده از عقرب نیز مانند سایر محصولات به صورت اصلی و تقلبی در بازار وجود داشته که زهر عقرب اصل بازه قیمتی بالایی داشته و در نمونه های مایع، خشک و پودر شده به دست صنایع مختلف می رسد.

فرایند زهرگیری و خشک کردن زهر از روش های مختلفی انجام می گیرد که اغلب به دو روش سایش و شوک به دست می آید. هر کدام از روشهای استخراج زهر، دارای مزایا و معایبی است که پس از گرفتن زهر، اقدام به کوبیدن و خشک کردن آن می کنند.

روش های زهرگیری و خشک کردن زهر عقرب:

  • سایش غده ها: در روش سایش غدد، بندهای انتهای دم عقرب را قطع کرده و آنها را شستشو داده و برای عملیات خشک کردن آماده می کنند.
  • ایجاد شوک الکتریکی: در این روش از شوک قسمت دم و سر عقرب استفاده می کنند. این کار توسط دستگاه های مخصوص الکتروشوک که عمل انقباض را انجام می دهند به دست می آید.

به طور کلی می توانیم بگوییم که زهر خشک شده از روش سایش غده ها به دست می آید که پس از فرایند جداسازی غده ها، آنها را تبدیل به پودر کرده و با آب مقطر ترکیب می کنند.

فروش مستقیم انواع زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

فروش مستقیم انواع زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس با فروش مستقیم انواع زهر عقرب، صنایع گوناگون در داخل و خارج از کشور می توانند آنها را با قیمت بسیار پایین تر از بازار خریداری نمایند. یکی از روش های امروزه خرید، انتخاب و تهیه زهرهای عقرب به صورت اینترنتی می باشد. سایتی که هم اکنون از آن بازدید می کنید نیز به همین منظور طراحی شده است که شما قادر به خرید نمونه های مختلفی از زهرهای گرفته شده از عقرب های خاص می باشید.

علاوه بر تهیه زهرهای با کیفیت، صادرات زهر عقرب نیز به کشورهای دیگر انجام می گیرد این نوع محصولات خواهان زیادی در سایر نقاط جهان داشته که هم به صورت مایع و هم پودر شده آنها را خریداری کرده و برای مصارف پزشکی و غیرپزشکی گوناگونی از آنها استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما