توزیع کننده عصاره زهر عقرب پرورشی

توزیع کننده عصاره زهر عقرب پرورشی این محصول را به صورت بسته بندی شده و در اندازه های مختلف به کشورهای دیگر ارسال می کند. از آنجا که زهر عقرب یکی از گرانقیمت ترین مایع ها در جهان به شمار می رود، صادرات در این حوزه سودآوری بسیار خوبی را هم برای تجار و هم برای کشور به همراه دارد.

در حال حاضر صادر کنندگان ایرانی توانسته اند با ارائه باکیفیت ترین زهر عقرب سیاه به صورت گرمی به کشورهای متقاضی گام مثبتی را در جهت توسعه صادرات این ماده پرکاربرد بردارند.

توزیع کننده عصاره زهر عقرب پرورشی

همه چیز در مورد عصاره زهر عقرب پرورشی

همه چیز در مورد عصاره زهر عقرب پرورشی عقرب از جمله بندپایانی بوده که بیشتر در بیابان ها و کوهستان های صعب العبور یافت می شود. در سال های اخیر به دلیل خاصیت درمانی بالای زهر این حیوان خزنده، پرورش آن در زمره کسب و کارهای پرسود مطرح شده است. زهر عقرب پرورشی که در محیط های آزمایشگاهی و تحت کنترل به دست می آید دقیقا همان خواص و کاربردهای را دارید که عقرب های موجود در بیابان دارا هستند.

از آنجا که هدف از پرورش عقرب به دست آوردن سود است، انواع عقرب هایی پرورش داده می شوند که زهر آن کشنده می باشد. عقرب های پرورشی زهردار بیشتر برای مقاصد درمانی تولید و تکثیر می شوند و خریداران عمده زهر این حیوانات نیز شرکت های بزرگ داروسازی در سراسر جهان هستند.

زهر این نوع عقرب ها علاوه بر آنکه به عنوان پادزهر شناخته می شود، در صنایع دیگر مانند کشاورزی هم استفاده می شود. امروزه از انواع زهر عقرب های پرورشی برای از بین بردن آفات و بیماری هایی که سبب نابودی گیاهان در مرحله رشد هستند، استفاده می کنند. سم عقرب کوچکترین عوارض زیست محیطی نداشته و به طور طبیعی سبب از بین بردن آفات گیاهی می گردد.

خصوصیات مهم عصاره زهر عقرب خالص

خصوصیات مهم عصاره زهر عقرب خالص شکل ظاهری عقرب ها و شناسایی درست آنها می تواند در پیشگیری به موقع از آسیب های ناشی از عقرب زدگی به خصوص در مناطقی که این حیوانات بیشتر زندگی می کنند، مثمرثمر باشد.

عصاره زهر عقرب زرد که با نام عقرب حفار هم شناخته می شود، زرد رنگ بوده و در دسته عقرب های با اندازه بزرگ طبقه بندی می شود. زهر این عقرب کشنده بوده و می تواند پس از گزیدگی به سرعت وارد خون شود و فرد را دچار اختلال های عصبی و حتی مرگ نماید. زهر عقرب هوتنتوتاسالسی به عنوان یکی از خالص ترین انواع زهر عقرب در جهان شناخته شده و خاصیت درمانی دارد.

از زهر همین عقرب پادزهر آن را می سازند و در موقع گزیدگی بلافاصله به بیمار تزریق می کنند تا از مرگ نجات یابد. از زهر این عقرب هم در صنعت داروسازی و هم در صنایع بزرگی چون کشاورزی استفاده می شود.

امروزه داروهای مختلفی که برای بیماران سرطانی، بیماران دچار بیماری های خود ایمنی و انواع آرتروز هستند، از سم سنتز شده این عقرب استفاده می کنند. برخی از انواع آفاتی که سبب خشک شدن ریشه گیاهان می شود، به کمک زهر عقرب فرآوری شده از بین می رود. لذا مصرف آن در علم کشاورزی امروزه رواج گسترده ای پیدا کرده است.

3 نکته مهم در مورد عصاره زهر عقرب زرد

3 نکته مهم در مورد عصاره زهر عقرب زرد زهر عقرب رنگی شفاف دارد، این یکی از موارد بسیار مهم بوده که باید در زمان خرید به آن خوب توجه نمود،

از طرفی 3 نکته مهم دیگر هم در مورد آن وجود دارد که قبل از اشاره به آنها می خواهیم درباره این محصول بیشتر صحبت کنیم، چنین فرآورده ای امروزه از عقرب هایی به دست می آیند که پرورشی و یا هم در مناطق خشک و نیمه خشک زندگی می کنند، بنابراین کیفیت های مختلفی سم خواهد داشت.

ضمن این که فراموش نکنید محصولاتی از این دست به روش های بسیار سخت آماده می شوند، زهرگیری‌ کاملاً به وسیله دست بوده و کسی که این کار را انجام می دهد در حرفه خود خبره می باشد

همینطور از هر نوع عقربی سم گرفته نمی شود، بلکه باید به سن بلوغ رسیده باشد، روی هم رفته موارد با اهمیت در این زمینه در کنار موضوعات مطرح شده، مسائل زیر نیز هستند:

  1. عصاره زهر عقرب خالص بوی خاصی از خود ساطع نمی کنند، چه نوع مایع و یا انواع دیگر این خصوصیت را دارند.
  2. آنها غلظت زیادی ندارند و اندکی رقیق به نظر می رسند.
  3. نمونه‌ های درجه یک خالص و از یک نژاد عقرب هستند.

بازار فروش عصاره زهر عقرب پرورشی

بازار فروش عصاره زهر عقرب پرورشی فروش عصاره زهر عقرب سبب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی این کالا را خریداری کنند. خرید زهر عقرب به صورت مستقیم مطمئن ترین روش خرید می باشد چون این واسطه ها و تقلب های احتمالی را به حداقل ممکن می‌ رساند این محصول به صورت عمده و جزئی و فروش می رسد و شما می توانید با مراجعه به وب ‌سایت حاضر محصولاتی درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنید و از تخفیفات استثنایی نیز بهره مند شوید.

انواع زهر عقرب در بازار وجود داشته که شامل زهر عقرب بوده و به صورت کاملا بهداشتی بسته‌ بندی و به بازار عرضه شده که مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کالا کنند. بهتر است قبل از خرید این محصول به تاریخ تولید درج شده بر روی بسته بندی کالا دقت و توجه زیادی داشته باشید محصولی را خریداری کنید که تازه تولید شده باشد.

بعضی از تولید کنندگان این محصول یعنی زهر عقرب گرمی برای بهبود خرید مشتریان دارای یک سری مشاوران رایگان هستند تا تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید و انتخاب زهر عقرب را به خریداران برسانند تا خریدار در مواجهه با این تنوع کیفیتی و قیمتی دچار سردرگمی نشود. بعضی از تولیدکنندگان و برند ها دارای یک سری فروشگاه های آنلاین هستند که تمامی اطلاعات لازم را برای خرید در سایت های خود دارند و مصرف کننده با مراجعه به آن قادر به خرید آسان تر خواهد بود.

بازرگانی فروش زهر عقرب سیاه گرمی را به مستقیم عرضه می کند تا خریدارانی که قصد سفارش دارند بتوانند نیاز خود را در زمانی کوتاه تر، به صورت یکجا و با هزینه مناسبتری تهیه نمایند. در سال های اخیر فروش انواع زهر عقرب به صورت اینترنتی هم گسترش زیادی پیدا کرده است. در این روش فروش مشتری نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می تواند به صورت آنلاین برای ثبت سفارشات خود اقدام نماید.

فروش به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی صورت می گیرد و خریدار می تواند هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشت برای ثبت سفارش و خرید اقدام نماید. اگر قصد خرید آنلاین زهر عقرب سیاه را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید. قیمت های اعلام شده به دلیل فروش بی واسطه و مستقیم مناسبتر از نرخ هایی است که در بازار آزاد برای فروش اعلام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما