مراکز پخش زهر عقرب زاگرسی گرمی

کشور ما یکی از اصلی ترین زیستگاه های موجوداتی به نام عقرب است، که امروزه زهر آن ها با نرخ بسیار قابل توجهی در دنیا خرید و فروش می گردد، چرا که بشر توانسته است به فواید این ماده سمی پی ببرد، مراکز اصلی پخش کننده زهر عقرب زاگرسی گرمی، این محصول را بر حسب گرم و به صورت جزئی در تمام نقاط ایران و حتی سطح جهان توزیع می کنند، تا به دست مصرف کننده ها برسانند.

مراکز پخش زهر عقرب زاگرسی گرمی

آشنایی مختصر با زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

آشنایی مختصر با زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا آندروکتوس کراسیکودا نام یکی از گونه های عقرب است، که جثه تقریبا بزرگی دارد و با رنگ سیاه قابل تشخیص می باشد و این جانور مانند تمامی هم نوعان خود در بخش انتهایی دمش دارای یک مایع سمی می باشد که به او برای دفاع از خودش در حیات وحش کمک می کند، اگر با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید، شما را به صورت مختصر با این ماده آشنا خواهیم کرد.

  • زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا به صورت یک مایع بدون رنگ یا سفید، کاملا شفاف، زلال، رقیق و خالص دیده می شود، که حالت آن از نظر میزان غلظت و روان بودن به آب معمولی شبیه است، ولی خواص آن بسیار متفاوت می باشد.
  • این مایع دارای خاصیت قلیایی می باشد و البته به خنثی بودن تمایل دارد، ترکیبات اصلی آن را نیز یک سری از پروتئین های طبیعی بدن عقرب تشکیل می دهند، که توکسین و آنزیم نام دارند و منشاء سمی بودن این ماده هستند.
  • دانشمندان بعد از تجزیه کردن این سم به مواد دیگری مانند ازت و کربن هم در آن دست یافته اند، که اثر خوبی بر روی بدن موجودات زنده دیگر نخواهند داشت و زندگی آن ها را به سرعت با خطر مرگ روبرو می کنند.
  • در ضمن لازم است که بدانید بیشترین تاثیر گذاری این ماده بر روی اعصاب اصلی و مرکزی انسان ها است، که قدرت تکلم، حرکت کردن و راه رفتن انسان را مختل می کند و در نتیجه بعد از گزیده شدن به وسیله عقرب، انسان این توانایی های خود را از دست می دهد.
  • در ضمن این ماده موجب نابود شدن سلول های خونی شده، بر روی انعقاد آن اثر می گذارد، خون را در رگ ها لخته می کند یا فشار آن را تا حد زیادی بالا می برد و در آخر به بروز حمله های شدید قلبی در افراد منجر می گردد، که ممکن است باعث مرگ شوند.

از خصوصیات زهر عقرب سیاه چه می دانید؟

از خصوصیات زهر عقرب سیاه چه می دانید؟ زهر عقرب سیاه یکی از موثر ترین، پر کاربرد ترین و در عین حال با ارزش ترین نمونه های این محصول است، که به صورت گسترده ای در صنایع تولید دارو، درمان و پزشکی توسط انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد و تا به حال توانسته است جان بسیاری از افراد را نجات دهد، با توجه به این موضوع ما تصمیم گرفته ایم که در ادامه این مطلب کمی در مورد خصوصیات و ویژگی های این ماده سمی با شما صحبت کنیم، تا دید منفی شما را نسبت به زهر عقرب از بین ببریم، با ما همراه باشید.

  • یکی از دستاورد های بسیار شگفت انگیزی که پیشرفت علم سبب شده است، به کار گیری زهر کشنده عقرب در تولید کردن داروهای موثری در درمان انواع سرطان ها و کمک به نابود کردن تومور های بدخیم در داخل بدن انسان ها می باشد.
  • امروزه دانشمندان توانسته اند با کمک این ماده یک داروی فوق العاده تولید کنند، که می تواند به درمان بیماری های ریوی و تنفسی مختلفی مانند آسم و حتی سل نیز کمک شایانی نماید.
  • سم عقرب یکی از اصلی ترین موادی است که در تولید داروی بیماری های عضلانی مختلفی مانند آرتروز و روماتیسم مورد استفاده قرار می گیرد و با از بین بردن عفونت های استخوانی جان این بیماران را نجات می دهد.
  • این ماده به جز عرصه پزشکی، برای تولید کردن یک نوع سم ارگانیک، طبیعی و بسیار قوی جهت نابود کردن حشرات و آفات کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب باعث رونق این صنعت می شود.

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب فرآیند تولید زهر عقرب یک پروسه بسیار تخصصی است که به مهارت، تجربه و دقت بالایی نیاز دارد و این ماده به دو صورت مختلف تولید، بسته بندی و در بازار های خرید و فروش عرضه می شود که شامل زهر عقرب مایع و زهر عقرب جامد یا خشک هستند و هر یک به صورت خاصی تهیه می گردند، برای اینکه از عقرب ها زهر گرفته شود، باید آن ها را در محیط بهداشتی و مناسب نگهداری کرد و این محیط باید به محل زندگی آن ها در طبیعت کمی شبیه باشد، برای همین هم از شن و ماسه در داخل این فضا استفاده می گردد.

عقرب هایی که به سن بلوغ رسیده و آماده زهر کشی کردن هستند را با رعایت کردن اصول ایمنی و یک به یک با اعمال کردن یک شوک الکتریکی ضعیف به قسمت آخر دم آن ها، مورد زهر گیری قرار می دهند و قطرات زهر آن ها را در داخل شیشه هایی جمع آوری می نمایند تا فیلتر شده و روانه بازار گردند، برای سم خشک هم بند آخر دم عقرب ها را می چینند، حرارت می دهند، خشک می کنند و بعد این نیش های خشک شده را کوبیده و پودر می نمایند تا آماده مصرف گردد.

قیمت انواع زهر عقرب زاگرسی گرمی

قیمت انواع زهر عقرب زاگرسی گرمی برای تعیین کردن به روز ترین قیمت زهر عقرب زاگرسی در سطح بازار های بین المللی، به موارد مختلفی توجه می شود که شامل درجه خلوص این ماده، میزان مرغوبیت سم، رنگ آن و نوع عقربی که در تولید محصول استفاده شده است، می باشند، البته این سم به طور کلی دارای قیمت خیلی زیادی است و از این رو به صورت گرمی و در حجم کمی خرید و فروش می شود و شاید همین عامل موجب جذب مردم دنیا به امر پرورش عقرب شده و این صنعت را به رونق خیلی زیادی رسانده است.

اما باید بدانید که این محصول هم مانند تمام محصولات دیگر اگر از منبع اصلی و در حجم کلی خریداری گردد، از نرخ خیلی مقرون به صرفه تری برخوردار خواهد بود و این روش خرید مورد توجه تمام موسسه های تولید کننده دارو قرار می گیرد، چون به حجم زیادی از این زهر نیاز دارند، فروشنده های زهر عقرب زاگرسی گرمی، جهت خرید و فروش سریع تر و آسان تر این محصول در بازار های سطح دنیا، از درگاه های آنلاین کمک می گیرند تا همه مرز ها را از میان بردارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما