فروش عمده زهر عقرب گرمی

یکی از گران بها ترین مایع در جهان زهر عقرب می باشد زهر مایع عقرب را نمی توان به مدت زیادی نگهداری کرد به همین خاطر آن را خشک می کنند قیمت زهر عقرب گرمی 80 میلیون تومان است برای همین شاهد گسترش تجارت زهر عقرب هستیم چون که بسیار سود آور است .

زهر عقرب خشک شده ، پودر و آرد عقرب در بسیاری از شرکت های دارویی و بهداشتی و طب های سنتی در داخل ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده زهر عقرب گرمی

مزیت های قابل توجه زهر مایع عقرب

مزیت های قابل توجه زهر مایع عقرب هنگام زهر گیری به دو صورت زهر عقرب گرفته می شود 1- به وسیله شوک الکتریکی وقتی شوک الکتریکی به حیوان وارد می شود در مرحله های اول مایعی شفاف از آن خارج می شود که زهر مایع عقرب گفته می شود این مایع خالص ترین نوع زهر عقرب می باشد ولی اگر بیشتر دستگاه شوک را به حیوان وصل کنیم مایعی کدر رنگ خارج می شود که این زهر دارای ناخالصی می باشد زهر عقرب را نمی توان در دمای معمولی بیشتر از 4الی 6 دقیقه نگه داری کرد ولی در دمای معمولی فریزر و فریز کردن آن به مدت یک ماه می توان از آن استفاده کرد و در غیر این صورت باید آن راخشک کرد ک

2- در روش دوم زهر عقرب در بند های آخر دم این جانور قرار دارد که با جدا کردن بند آخر و شستن آن ، آن را خشک می کنند سپس می سابند و هنگام استفاده در آب مقطر می ریزند و زهر را جدا می کنند .

خرید زهر عقرب بیشتر به صورت خشک انجام می شود در هر حال زهر عقرب چه به صورت مایع و چه به صورت خشک دارای مزیت هایی از جمله :

1- برای درمان بیماری های از قبیل سرطان و آرترز ، تومور ،ام اس و بیماری های سخت به کا می رود.

2- یک آفت کش عالی در امور کشاورزی می باشد که در موقع سم پاشی برای خاک مزرعه نیز مفید می باشد .

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب زرد

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب زرد عقرب جانوری هشت پا از نوع بند پایان است که دارای دمی بلند و کج گونه می باشد این جانور بیشتر در طول شب به شکار می رود زهر عقرب بعضی مواقع باعث مرگ و یا فلجی فرد می شود عقرب زرد حفرکننده است و می تواند زمین را تا عمق 40 سانتی متر حفر کند نوع بالغ این عقرب طولی ده سانتی متری دارد .

این جانور بیشتر در مناطق کویری خوزستان و هرمز گان زندگی می کند زهر عقرب زرد کشنده است و در مصارف پزشکی نیز از آن استفاده می کنند زهر عقرب را خداوند برای دفاع از خودش در دم این جانور قرار داره است ولی زهر عقرب زرد :

1- این زهر دارای پروتیینی بسیار مفید می باشد با استفاده از آن می توان فلج های چند گانه را درمان کرد.

2- خاصیتی که در این زهر وجود دارد می توان بسیاری از بیماری های روده را درمان کرد .

3-با استفاده از این زهر محققان توانسته اند محل سلول سرطانی را در بدن پیدا کنند و با استفاده باز از زهر عقرب آن را درمان کنند.

4-برای درمان سرطان پوست و پستان و سیروز صفراوی و درمان دیابت از زهر عقرب زرد استفاده می کنند چون این زهر نیز صادر می شود از اهمیت و قیمت خاصی برخوردار است.

مراکز خرید زهر عقرب گرمی

مراکز خرید زهر عقرب گرمی مایعی که از زهر عقرب بدست می آید بسیار گران است و سخت به دست می آید این مایع حیات با قیمت هایی بالای ده میلیون دلار برای هر لیتر به عنوان گران ترین و ارزشمند ترین مایع در روی این کره خاکی شناخته شده است و گران بودن آن به خاطر ارزشمند بودن آن در علم پزشکی می باشد .

این مایع باعث درمان بیماری های ناعلاج و سخت شده است ایران نخستین کشوری است که توانسته پاتن آن را تهیه کند در شهرهای کویری ایران تهیه زهر عقرب یک شغل می باشد افراد به راحتی در این زمینه فعالیت می کنند و توانسته اند برای خود درآمد زیادی کسب کنند.

برای تهیه زهر عقرب گرمی باید به به مراکزی که در زمینه فروش این ماده فعالیت دارند مراجعه کنید این مراکز زهر عقرب اصل را با کیفیت عالی در اختیار خریداران قرار می دهند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما