فروش عمده زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا

فروش عمده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا در کیفیت های بسیار عالی و درجه یک و قیمت های شگفت انگیز صورت می گیرد. این محصول فعالیت ضد باکتری دارد. این محصول جهت آزمایشات مختلف تحقیقاتی در پزشکی و تدوین مقالات گوناگون بسیار مورد سفارش قرار می گیرند تا بتوانند خدمت بزرگی در تشخیص، درمان و کاهش ناتوانی ها در علم پزشکی داشته باشند.

فروش عمده زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا

بررسی فعالیت ضد باکتریِ اجزاء زهر عقرب ایرانی

بررسی فعالیت ضد باکتریِ اجزاء زهر عقرب ایرانی مطالعات مختلف نشان داده است که سم عقرب حاوی اجزای فعال با فعالیت ضد میکروبی است که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند و به تازگی برای از بین بردن باکتری های بیماریزا و از بین بردن مگس استفاده می شود.

سموم حیوانات مخلوطی از پپتیدها و پروتئین ها هستند که به دو عملکرد اساسی بیولوژیکی عمل می کنند: شکار و دفاع در برابر شکارچیان و میکروب ها. پپتیدهای ضد میکروبی یک جز رایج است که به طور گسترده در زهرهای مختلف عقرب وجود دارد

علاوه بر فعالیت آنتی بیوتیکی، این ها با ایجاد همولیز، آسیب بافتی و ایجاد درد التهابی باعث کشندگی مگس های خانگی و مسمومیت شبه هموتوکسین می شوند.

یافته هایی که AMP های کلاسیک نقش های درنده و دفاعی دارند، نشان می دهد که چند منظوره بودن اجزای سم عقرب یک ویژگی ذاتی است که احتمالاً با انتخاب طبیعی از میکروب ها، طعمه ها و شکارچیان عقرب تکامل یافته است..خلاصه زهر این گونه از عقرب دارای پروتئین خاصی است که عقرب را در میان سمی ترین گونه های جهان قرار می دهد.جهت گرفتن سم این گونه عقرب از روش تهیه زهر عقرب خشک استفاده می کنند که به دو روش سایش غدد و شوک الکتریکی قابل تهیه است.

قیمت بهترین انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

قیمت بهترین انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا قیمت بهترین انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا توسط اتحادیه کل فروش زهر فروشان با درنظرگرفتن گرفتن گونه های کم یاب، نایاب یا گونه های زیاد، سختی و درجه مرگ بار بودن تهبه عقرب، گرم موجود در شیشه، نوع خریداری و حجم خریداری شده تعیین گردیده و نرخ ثابت و مقرون به صرفه ای به مشتریان عزیزمان معرفی می گردد.

بهترین راهنمای تهیه زهر عقرب درجه یک را از کارشناسان این مجموعه بزرگ فروش بگیرید. این شرکت تولیدی از استاندارد بالایی برخوردار است و این محصول را با اطمینان کامل از طریق این سایت معتبر فروش برای سایر مشتریان عزیز در هر نقطه از کشورمان قرار می دهد.

قیمت این محصول در این مرکز فروش به نسبت دیگر مراکز خرید بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. خرید زهر عقرب آندروکتوس یکی از بهترین نوع زهر های تلخ عقرب می باشد.

پخش کنندگان زهر عقرب درجه یک همواره در تلاش اند تا آوازه معتبر برند محصول خود را حفظ نموده و روز به روز به کیفیت محصول و رضایت مشتریان خود اضافه نمایند. این محصول معتبر دارای تمامی مجوزهای بهداشتی و رسمی است..پخش انواع مختلف زهر عقرب درجه یک هم اکنون به سراسر کشور صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما