عرضه کننده زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

عرضه کننده زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس این محصول ارزشمند در عرصه پزشکی را طبق رعایت تمامی استانداردهای لازم و ضروری به کلیه نقاط کشور عرضه می نماید. این محصول با استاندارد بالایی توسط شوک الکتریکی سنجیده شده از عقرب های پرورشی گرفته می شود و در شیشه های گرمی همراه با برچسب استاندارد آماده فروش به موسسات درمانگاهی و پزشکی می شود.

عرضه کننده زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

زهر مایع عقرب چه مشخصاتی دارد؟

زهر مایع عقرب چه مشخصاتی دارد؟ زهر مایع عقرب در واقع پروتئین گرفته شده از سم است که طی مراحل مختلف آزمایشات روی اسب و مطمئن شدن از غیر کشنده بودن آن بسته بندی می گردد. این مایع در واقع شبیه سرم است که کاملا بی رنگ و کمی غلیظ است و مانند آب می باشد و دارای کلروتوکسین است. حالت قلیایی و خنثی نیز دارد.

برای تهیه ی سرم ضد عقرب گزیدگی از پودر سم استفاده می شود. سم عقرب موردنظر برحسب درجه سمیت در محلول استریل نمک طعام برای رقیق شدن حل می شود. ازاین محلول در شروع کار مقادیر کم سپس با افزایش پلکانی زیر جلدی اسب تزریق می شود. یک هفته پس از پایان دوره ایمن سازی و پس از اطمینان از ایمنی کافی و گذراندن مراحل آخر ، در ظرف شیشه ای محتوی سیترات سدیم جمع می شود.

ترکیب زهر عقرب. عقرب از سم خود برای گرفتن شکار و دفاع استفاده می کند. سم توسط موکوپلی ساکاریدها، هیالورونیداز، فسفولیپاز، سروتونین، هیستامین، مهارکننده های آنزیم و پروتئین ها یعنی پپتیدهای عصبی ایجاد می شود.

قیمت این مایع بسیار بالا است، همانطور که مشخص شد، انواع خاصی از سم عقرب حاوی مواد شیمیایی گران بهایی است که ممکن است کلید موفقیت پزشکی باشد، مانند کلروتوکسین، که برای شناسایی راحت تر تومورها در بدن انسان می تواند با برخی سلول های سرطانی متصل شود.

تولید کننده زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس

تولید کننده زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوریس تولید کننده زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس محصولی بسیار با کیفیت و پر قدرت را در عرصه آزمایشات علوم پزشکی و درمانی تولید کرده و روانه بازارهای فروش می نماید. این محصول در بسته بندی های شیشه ای در گرم های مختلفی و با قیمت مناسبی به فروش می رسند. تولید زهر عقرب همچنان در حال افزایش است و با سفارشات بالایی روبرو شده است.

زهر عقرب پرورشی بسیار سودآور است هر چند این کار بسیار خطرناک است و جان پرورش دهنده خود را به خاطر خواهد انداخت اما همین زهر استفاده های بسیار مفیدی در صنعت پزشکی برای بیماران ارائه می دهد و امروزه توجه بسیاری از محققان را به سمت خود جلب نموده است.

امروزه همه ریاست دانشگاه های علوم پزشکی برای دانشجویان پزشکی و محققان و پژوهشگران خود برای انجام تحقیقات گسترده و فراوان از این نوع سم جهت پیدا کردن راه حل های درمانی بیماری های مختلف خریداری می نمایند.

این محصول در بهترین قیمت به مشتریان ارائه می گردد. این محصول کیفیت بسیار موثری دارد و راه حل درمانی بسیاری از بیماری ها را به دست داده است. چنانچه خواهان خرید بهترین زهر عقرب قیمت مناسب هستید هم اکنون با کارشناسان مجموعه فروش ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما