عرضه انواع زهر عقرب سیاه

زهر عقرب سیاه گرمی امروزه پرورش عقرب سیاه در تمام جهان رواج دارد می تواند سود خوبی داشته باشد زیرا کـه خیلی ها حاضرند برای زهر عقرب پول خوبی پرداخت کنند. فروشندگان زهر عقرب برای اینکه بازار این محصول را در دنیا به اختصار خود در آورند سعی نموده اند تا آن را در کیفیتی مطابق با استاندارد های بهداشتی و در عین حال قیمت مناسب ارائه کنند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عرضه انواع زهر عقرب سیاه

مزیت های قابل توجه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

مزیت های قابل توجه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا عقرب ها دارای تنوعی از رنگ ها هستند که از رنگهای روشن تا تیره وجود دارند که از رنگ های قهوه ای، زرد، خاکستری و سیاه تشکیل شده اند این موجودات به واسطه نوع شکل بدنی خود دارای حالتی تخت هستند و می‌توانند از کوچکترین و ریز ترین شکاف ها عبور کرده و وارد خانه ها و اماکن شوند و باید این موضوع را گوشزد کرد که عقرب های ایرانی در سراسر دنیا گزنده ترین عقرب ها در سطح جهان هستند و محل زندگی این موجودات اغلب در بیابان هاست که در ایران دشت کویر و دشت لوت را محل زندگی تعداد زیادی از این موجودات در اشکال و سایز های مختلف یافته اند و به ویژه خوزستان، که به سرزمین عقرب ها شهرت دارد و سمی ترین عقرب ها در آنجا زندگی می کنند زیستگاه اصلی آن قلمداد شده است.

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی زهر عقرب پرورشی ،از زهر عقرب بالغ به عنوان یک ماده دارویی و درمانی ارزشمند برای درمان برخی بیماری های خاص و صعب العلاج استفاده می شود. مواد سمی زهر عقرب اگر چه می تواند انسان را از پای درآورد، اما خاصیت درمانی دارد. از زهر عقرب برای درمان بیماری هایی همچون مبارزه با نیش پشه مالاریا و حتی جلوگیری از شدت پیشرفت برخی انواع سرطان و تا حدود زیادی درمان آنها استفاده می شود. ماده ای در زهر عقرب کشف شده که می تواند برخی از تومورهای مغزی را در افراد با عارضه ها و مشکلات متعدد به راحتی شناسایی کند.

عرضه این نوع زهر عقرب در همه جا امکان پذیر است هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری . حضوری مشتری باید به مغازه یا نمایندگی های مربوط به زهر عقرب سیاه مراجعه کرده و وسیله مورد نظر را خریداری کرده باشند. غیر حضوری مشتری باید از طریق سایت یا کانال مربوط به این محصول وسیله مدنظر را خریداری کند. در شهرهای مختلف ایران مراکز و فروشگاه هایی وجود دارند که به پرورش عقرب مشغول بوده و به طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و می توانند با ارائه اطلاعات و مشخصات مهمی که در مورد زهر عقرب وجود دارد به مشتریان برای خرید بهتر آنها را راهنمایی کنند.

فروش مستقیم از مراکز مربوط به پرورش عقرب سیاه باعث شده است که واسطه ها حذف شده و قیمت آنها با کیفیت عالی پایین بیایند و مشتری ها می توانند آنها با قیمتی کمتر از بقیه جا ها و کیفیت خوب خریداری و استفاده کنند دنیا محسوب می شوند. زهر عقرب باکیفیت از دم آن تهیه می شود و عرضه ی آن به سراسر دنیا از طریق شرکت های تولید زهر عقرب و یا شرکت های موجود در بقیه مناطق جهان صورت می گیرد. وبه دلیل ارزش و قیمت گرانی که دارد باعث کمک به اقتصاد کشورها می کند

بخاطر همین عرضه عمده و مستقیم زهر عقرب درجه یک به دست توزیع کنندگان یکی از اقدامات بسیار به صرفه و سودآور است که موجب کاهش قیمت این محصول می شود و افراد می توانند از این طریق محصولی با هزینه مناسب وکیفیت عالی خریداری کنند.

عرضه کننده های زهر عقرب مرغوب سیاه در کشور با بهترین و کیفیت ترین نمونه های این محصول را ارائه می دهد. عرضه کنندگان بهترین و جدید ترین نمونه را ارائه می دهند تا بتوانند رضایت افراد را به سمت خود جلب کنند. زهر عقرب بسیار ارزشمند بوده وبا قیمت های رو به بالا افراد می توانند آنها را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب خالص

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب خالص پرورش عقرب ها در ایران تا به امروز شاید برای مردم ایران کاری عجیب و دور از انتظار است ولی پرورش عقرب و زهر آن در کل جهان هر روز بیشتر می شود . زهر عقرب ایرانی بسیار کشنده است هم بسیار کاربردی و با قیمت خیلی زیادی که دارند امروزه نقش مهمی در پرورش این محصول دارند.

بیشتر زهر عقرب خالص 100% طبیعی نه 99درصد رو به بالا است. که موجب شده است تا با قیمت بسیار بالایی که دارد افراد بیشتری را سمت خود جذب کند. یکی از نوع های عقرب گژدم است که زهر این نوع خطر کمتری نسبت به سایر عقرب ها دارد و اگر انسان را نیش بزند درد شدیدی بوجود نمی آید.و بقیه عقرب ها که زهر آنها هم بسیار کشنده است وهم در بسیاری از بیماری ها و ساخت پاد زهر برای گزیده شدن افراد از عقرب است

بازرگانی فروش زهر عقرب سیاه

بازرگانی فروش زهر عقرب سیاه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا همان گونه کـه بـه آن اشاره شد پرورش عقرب سیاه تنها بدلیل زهر گران‌بهای آن اسـت کـه انجام می گیرد. یکی از روش‌های مرسوم برای خارج کردن زهر عقرب ازبدن آن استفاده از شوک الکتریکی اسـت. دراین روش بـه کمک دستگاه‌های خاص نوعی شوک الکتریکی بـه عقرب وارد می کنند تا غدد سمی بدن آنرا تحریک نمایند. پس از انجام اینکار زهر عقرب از آخرین بند دم آن و نیشی کـه روی دم وجوددارد قابل استخراج خواهد بود این روز‌ها بدون توجه به آسیب‌های زیانبار این تجارت کثیف بر محیط زیست و زندگی انسان‌ها به خرید و فروش کژدم روی آوردند. شایعه‌ ها از فروش یک کژدم به مبلغ دو ،سه هزار تومن بسته به گونه، اندازه و وزن آن‌ها در این بازار سیاه حکایت دارد.

شایان ذکر است که بهره برداری از پرورش عقرب توی ایران آنچنان زیاد نیست و دست دلالان روی این صنعت است که این موجودات را به کشور های دیگر میفروشند. وآسیب جدی به محیط زیست می زنند. زهر عقرب گران بهاترین مایع دنیاست و هر یک گرم از قیمت بسیار بالایی برخوردار است.

افرادی که در زمینه خرید و فروش زهر عقرب هستند حتماً مطلع هستند که به دلیل گران بودن هر گرم از این ماده، کوچک‌ترین تخفیف می‌تواند به سود میلیونی برای مشتری تبدیل شود بنابراین بهتر است این نوع محصول را بدون واسطه و به صورت مستقیم از سایت‌های دارای تخفیف تهیه کنند. در خرید عمده به دلیل شرایط و تخفیفاتی که برخی فروشگاه‌های اینترنتی برای خریداران خود قائل هستند بسیار به صرفه‌ تر از نوع بسته بندی و خرید به صورت غیرمستقیم خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما