تولید کنندگان زهر عقرب سیاه 70 سی سی

مجموعه زهرینه با همکاری تولیدکنندگان زهر عقرب سیاه 70 سی سی، توانسته بخش اعظمی از نیازهای درمانی مرتبط با سم عقرب را به نحو احسن پاسخگو باشد.با توجه به خواص درمانی این ماده بسیار گرانقیمت در درمان اقسام بیماریهای مرتبط با سرطان،و بیماریهای اعصاب و روان، مجموعه زهرینه، زهر مایع عقرب را با قیمتی استثنایی ودر کیفیت استانداردهای جهانی به مشتریان خود ارائه می دهد.

تولید کنندگان زهر عقرب سیاه 70 سی سی

بارز ترین ویژگی های زهر عقرب امپراطور

بارز ترین ویژگی های زهر عقرب امپراطور یکی از بزرگترین گونه های خانواده عقرب هاست، به همین دلیل نام خود را از Emperor Scorpion گرفته است. اندازه چشمگیر ، رنگ چشمگیر و پنجه های بزرگ این گونه را به یک امپراطور واقعی تبدیل کرده است. عقرب امپراطور بیشتر از سایر گونه ها در فیلم های مختلف یافت می شود. همچنین، این نوع عقرب ها در میان علاقه مندان به تراریوم شایع ترین است. طول عقرب امپراطور به طور متوسط ​​از 18 تا 23 سانتی متر متغیر است، با این حال، در ادبیات، اشخاصی وجود دارند که طول آنها به 30 سانتی متر رسیده است. عقرب امپراطور دارای پاسی پالهای بزرگ، پهن و قدرتمند است که به او امکان حمله و وارد آوردن ضرباتی را می دهد که برای انسان دردناک و برای طعمه مرگبار باشد. عقرب امپراطور علیرغم اندازه چشمگیر خود، در بین تمام خانواده عقربها غیرتهاجمی ترین است. او بیش تر از نیش مایل به استفاده از چنگال های خود است. اما فراموش نکنید که اگرچه سم عقرب شاهنشاهی برای انسان سمی نیست، مواردی از واکنش های آلرژیک فردی وجود دارد و بنابراین لازم است که این حیوانات عجیب و غریب را با دقت زیادی کنترل کنید.

از زهر عقرب امپراطور می توان در درمان انواع بیماری‌های نقص ایمنی،دیابت های نوع ۱ و ۲، بیماریهای مربوط به سلسه اعصاب مانند ام اس،و مشکلات مربوط به خون، مانند پرفشاری خون و یا انعقاد خون و البته نابودی تومورهای بدخیم سرطانی بهره برد

نکات کلیدی در انتخاب زهر مایع عقرب

نکات کلیدی در انتخاب زهر مایع عقرب عقرب زرد “شکارچی فانی” یا “خزنده مرگ” نامیده می شود ، و یکی از خطرناک ترین و کشنده ترین عقرب ها قلمداد می شود. سم آن یکی از قوی ترین نوروتوکسین ها است. به خودی خود ، کشنده نیست، اما می تواند باعث شوک آنافیلاکتیک شود (و در حال حاضر تهدید کننده زندگی است). اما اکنون نه در مورد آن ، بلکه درمورد این واقعیت که این سم گرانترین مایع روی زمین است، هزینه ای خارق العاده دارد. یک لیتر زهر عقرب زرد 10.3 میلیون دلار (760 میلیون روبل) قیمت دارد، اما تهیه آن نیز آسان نیست. سم با دست دفع می شود و عقرب ها در مزارع خاص زندگی می کنند، جایی که منتظر نوبت خود می مانند تا به بشریت کمک کنند. اما سوال اصلی این است که این سم با چنین قیمتی به چه کسی داده میشود

واقعیت این است که این ماده شامل اجزای بسیار نادر و ارزشمندی است – به عنوان مثال ماده کلروتوکسین که دانشمندان بر اساس آن دارویی علیه سرطان تولید می کنند. کلروتوکسین مستقیماً روی سلولهای سرطانی اثر می گذارد و از بافت سالم چشم پوشی می کند. همین انتخاب این ماده در رابطه با سلولهای سرطانی است که امید به استفاده از آن در مبارزه با بیماری را می دهد. اگر کلروتوکسین را با رادیوایزوتوپ ترکیب کنید ، از نظر تئوری باید ماده رادیواکتیو را مستقیماً به تومور برساند و در آنجا بماند.

جالب اینجاست که فایده سم عقرب فقط به یمن کلروتوکسین نیست، همچنین می تواند به جراحان کمک کند. اگر شما یک ماده را با یک رنگ فلورسنت ترکیب کنید، تومور به معنای واقعی کلمه درخشان می شود، که این امر کار پزشک را آسان تر می کند، زیرا در این صورت نمی توان فهمید که بافت تومور به کجا پایان می یابد و بافت سالم آغاز می شود. این امر احتمال از بین بردن تمام سلولهای تومور را تا حد زیادی افزایش می دهد.

در طبیعت، سم عقرب منجر به فلج سریع و طولانی قربانیان خود می شود که معمولاً حشرات، عنکبوت ها و عقرب های دیگر هستند. اگر هدف انسان بوده باشد، سم می تواند باعث ایجاد تب، درد شدید، تشنج، فلج، کما و حتی مرگ ناشی از توقف عملکرد ریه شود. خوشبختانه افراد در موارد بسیار نادر از گزند عقرب می میرد. کودکان و افرادی که از نظر سلامتی یا بیماری قلبی ضعیف هستند در معرض خطر هستند. در حال حاضر، تحقیقات در مورد سم عقرب زرد به طور فعال ادامه دارد. هدف اصلی آنها معالجه سرطان مغز است، زیرا حذف این نوع تومور با جراحی دشوار است. و کمی در مورد خود عقربهای زرد.

عقربها در شمال آفریقا، ترکیه و شبه جزیره عربستان و معمولاً در مناطق بیابانی خشک زندگی می کنند (اما نه در خود صحراها). آنها دوست دارند در شکاف ها ، شکاف ها و زیر سنگ ها پنهان شوند (بدن آنها فقط صاف است) ، گاهی اوقات تا عمق 20 سانتی متر سوراخ می شوند. عقرب های زرد شبانه هستند، بینایی چندانی ندارند اما حس لامسه بسیار خوبی دارند. آنها همچنین کاملاً ارتعاشات شن و خاک را احساس می کنند ، که به آنها کمک می کند جهت حرکت یک قربانی بالقوه را درک کنند. به هر حال ، زهر عقرب زرد همچنین می تواند در درمان دیابت ملیتوس استفاده شود – نوروتوکسین ها تولید انسولین را تنظیم می کنند.

بازار خرید زهر عقرب سیاه 70 سی سی

بازار خرید زهر عقرب سیاه 70 سی سی از آنجا که عرضه کننده زهر عقرب را نمی توان به سادگی وبه راحتی پیدا کرد،این سایت مسئولیت آن را دارد و مفتخر است که مرجع قیمت زهر عقرب مرغوب باشد. کار ما در مجموعه زهرینه، تولید، خرید و فروش و صادرات انواع زهر عقرب است. ما با همکاری تولیدکنندگان اصلی محصول زهر عقرب در سراسر کشور مفتخر به تشکیل ساختاری هستیم که با انبوه گسترده ای از مشتریان و مصرف کنندگان داخلی و خارجی در ارتباط و همکاری بلند مدت میباشد.

خرید زهر عقرب بصورت عمده و صادرات ان به کشورهای صنعتی و پیشرفته اروپایی و آسیایی ،می تواند درآمد سرشار ارزی را متوجه صادرکنندگان و تجار بکند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما