تولید کننده زهر عقرب شفاف

آوردن نام عقرب یا کژدم به دلیل نیش مرگ آور آن توام با ترس و نگرانی است ؛ اما زهر این جانور شفابخش هم هی باشد و دارویی است برای درمان بیماری های گوناگون. زهر عقرب شفاف که خالص و موثر می باشد را می توانید با هماهنگی و تماس با کارشناسان مجموعه زرینه با کیفیت بالا و در اسرع وقت تهیه نمائید.

تولید کننده زهر عقرب شفاف

آشنایی با زهر عقرب پرورشی

آشنایی با زهر عقرب پرورشی خطرناکترین عقرب ها در ایران زندگی می کنند که سم آن ها با توجه به کشنده بودن ، مفید نیز بوده ، مصارف دارویی هم دارد و علاوه بر استفاده از آن بعنوان دارو می توان برای بهبود زخم ها و تسکین درد نیز از این ماده معجزه گر استفاده کرد. زهر عقرب پرورشی ،یکی از جدیدترین منابع درآمدی پرورش و سم گیری از عقرب می باشد که در انتهای دم این جانور قرار دارد. کاربرد دارویی و درمانی آن به اثبات رسیده است.. به دلیل سخت بودن حصول زهر عقرب این صنعت گران است . درایران نیز به تازگی از این شغل پر درآمد استقبال شده و مرکزی هم در این خصوص در خوزستان راه اندازی شده است.

مزیت های قابل توجه زهر عقرب سیاه

مزیت های قابل توجه زهر عقرب سیاه هزارن نوع عقرب سیاه وجود دارد که زهر بیست نوع از این کژدم ها کشنده است. با وارد شدن زهر به بدن انسان گلبول های فرمز از بین رفته و پروتئین های موجود در آن در هر فرد واکنش متفاوتی را در پی دارد.یکی از بهترین درمان برای گزیدگی های مختلف می باشد و پادتن مناسبی برای گریدگی مالاریا است.علاوه بر این، زهر عقرب سیاه داروی مناسبی برای درمان روماتیسم مفصلی به حساب می آید. در این گونه بیماران برای کاهش درد های مفاصل، زهر عقرب شفاف توصیه می شود. زهر عقرب مانند یک داروی شفا بخش عمل می کند این امر بیشتر به دلیل ساختار و ترکیبات موثر زهر عقرب است که در پروتئین های آن موجود است. . یکی دیگر مزیت های زهر عقرب نقش آن در درمان بیماری های مربوط به قلب می باشد. در عمل مربوط به پیوند های قلب، این محصول به خوبی می تواند محیط را از وجود سلول های سرطانی پاک کند و هم چنین از ایجاد تومور ها در این محل جلوگیری می کند. از زهر عقرب نیز در تشخیص بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان مری، ریه، گردن، پستان، رحم، سلول های کبد و … استفاده می کنند . هم چنین از زهر عقرب در درمان بیماری هایی چون ام اس، دیابت و ایدز استفاده می کنند ؛ زیرا عملکرد و نتیجه آن در این زمینه ها کاملا مشخص و مطلوب بوده است.

عقرب علاو بر مزیت های فوق الذکر، حشرات موذی را هم با صیدشان از بین می برند و سوسک سیاه و حتی قورباغه هم شکار می کنند.

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید زهر عقرب

اطلاعاتی درباره فرآیند تولید زهر عقرب مزارع پرورشی پس از صید یا خرید عقرب ها با دو روش شوک الکتریکی و سایش غدد اقدام به زهز گیری می نمایند.سم حاصل از هریک از دو روش را میتوان در حالت انجماد و خلاء خشک کرده و بصورت پودر درآورد.در این حالت سم خشک شده بصورت کریستال درمی آید. دمای اتاق در هنگام رهر گیری ۴ درجه باشد و سپس در در آزمایشگاه در فریزر نگهداری شود. از هر ۱۵۴عدد عقرب ۲۵ گرم سم حشک تولید می شود.از هر هزار عقرب حدود یک گرم سم مایع و از هر ۵ هزار عقرب یک گرم سم خشک به دست می آید. این محصول بی نظیر به دلیل گران بودن و تقاضای فراوان ،درآمد بالایی داشته و افراد بسیاری در داخل و سایر ممالک را ترغیب نموده تا وارد این بازار پر رونق شوند.

عقرب را می توان در همه ی نقاط ایران پرورش داد به شرطی که مکان های پرورشی با محیط زیسگاه آن ها تطبیق داده شود. شرایط نگهداری سم هم خیلی مهم است اگر در هوای آزاد بماند ظرف ۵ تا ۶ دقیقه از بین می رود. فصل خرید عقرب مهرماه تا فروردین‌ماه است که صیادان این کار را انجام می دهند و به موسسات مربوطه می فروشند. این موسسات عقرب‌ها را پس از خریداری براساس گونه جداسازی و با استفاده از دستگاه شوک الکتریکی سم‌گیری می‌شوند. این سم‌ها که ابتدا مایع است با استفاده از دستگاه دیگری به سم خشک تبدیل می‌شود و طی یک شیوه خاص در ساخت آنتی‌ژن استفاده می‌شود. با توجه به جثه کوچک عقرب ها در فضاهای کوچک و بزرگ هم می شود این کار را انجام داد. عقرب ها بچه زا هستند و نوزادانشان در پشت شان که فضایی نرم می باشد ، زندگی می کنند. محیط پرورشی برای عقرب و زهر گیری بایستی دمایی بین 21 تا 30 درجه سانتیگراد است و بایستی در محیطی نسبتا تاریک پرورش یابند تا شرایطی مناسب با زیستگاه طبیعی این جانوران فراهم گردد. زهر عقرب برای درمان انواع بیماری ها مانند سرطان و دیابت نوع 1 و 2،ام اس ، التهاب روده بزرگ و … موثر است.در خصوص مجوز گرفتن برای شروع کار لازم است طرح خود را به مراکز مربوطه ارئه نمود و پعد از چند ماه مجوز آنرا دریافت نمائید.

متاسفانه در ایران از تمامی ظرفیت ها برای پرورش و تولید عقرب و زهر آن استفاده نشده است چنانچه این امر به درستی استفاده شود ؛ زمینه اشتغال زایی را برای افراد متقاضی کار فراهم نموده و صادرات غیر نفتی رونق خواهد گرفت و با فروش آن به دیگر کشورها نسبت به ارز آوری اقدام نمود.امید است جوانان جویای کار ببه این مهم توجه نموده و با پشتکار و جدیت لازم پس از آموزش مراحل پرورشی این جانور و هماهنگی با مسئولین مربوطه درجهت پرورش و تولید عقرب و زهر پر خاصیت آن اقدام نمایند.

فروشگاه عرضه زهر عقرب شفاف

فروشگاه عرضه زهر عقرب شفاف

عرضه زهر عقرب :

مجموعه زرینه افتخار این را دارد که بهترین زهر عقرب شفاف را تولید نموده با قیمتی مناسب و در اسرع وقت ، در اختیار موسسات تولید دارو و مراکر پزشکی قرار می دهد. در همین راستا توضیحات لازم را به شرح زیر تقدیم حضورتان می نماید:

این فروشگاه در زمینه تولید زهر عقرب شفاف و عرضه آن به صورت انبوه به آزمایشگاه ها و مراکز تولیدات داروهای شیمیایی در بهترین شرایط ممکن اقدام نموده است.این محصول خالص ، بی رنگ و شفاف است که به خوبی قابل مشاهد ه است.این نوع زهر را معمولا به صورت پودر، مایع و یا حالت خشک شده در بسته بندی مناسب و مطلوب در اختیار مصرف کننده ی عزیز قرار می دهیم.کیفیت و اصل بودن آن را تضمین می کنیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما