توزیع کننده زهر عقرب زرد 750 سی سی

توزیع کننده زهر عقرب زرد 750 سی سی این محصول را در اختیار همه قرار داده است. زهر عقرب زرد شفاف کارایی زیادی دارد. زهر عقرب تلخ در مدل هاید مختلفی وجود دارد.

زهر عقرب زرد دوریه در مدل های مختلفی وجود دارد. فروش زهر عقرب زرد در این مجموعه بسیار ارزان است. فرایند تولیدزهر عقرب متفاوت بوده که دو روش عمده آن روش شوک الکتریک و روش سایش غدد می باشد. تجربه نشان داده که روش اول برای تولید زهر عقرب مناسب تر بوده و پروتئین های بزرگی همچون موکوها کمتر در زهر عقرب ترشح می شوند.

توزیع کننده زهر عقرب زرد 750 سی سی

ویژگی های مهم زهر عقرب زرد شفاف

ویژگی های مهم زهر عقرب زرد شفاف روش شوک الکتریک برای اینکار عقرب زنده را با دو پنس مناسب از ناحیه سر و دم مهار و نیش جانور را وارد ظرف شیشهای کوچک می کنند، دو سر الکترود دستگاه الکتروشوک را برای لحظه ای در طرفین غده سمی قرار میدهند.

در اثر عمل انقباض عضلات وابسته، سم خالص داخل ظرف پاشیده میشود. ترشحات اولیه سم، زلال و شفاف است ولی بتدریج کدر و چسبناک میشود. در این حالت سم با مخاط مخلوط شده است.

روش سایش غدد در این روش از بند انتهایی دم عقرب که غده سمی نامیده می شود استفاده می کنند. (دم عقرب ها شامل 5 بند می باشد) برای سم گیری ابتدا غده سمی را از محل اتصال با آخرین بند دم(بند پنجم) قطع می کنند و آن را شستشو می دهند سپس در دستگاههای خشک کننده حدود یک ماه قرار می گیرد تا به طور کامل خشک شود ، پس از آن غده ها را در هاونهای بلورین می کوبند تا خرد شوند سپس با آب مقطر حل می کنند .

محلول بدست آمده را در سانتریفوژ قرار می دهند تا مایع محتوی سم جدا شود.چگونه درون محفظه را جهت پرورش عقرب آماده سازی و شبیه سازی کنیم:(مناسب برای پرورش دهندگان خانگی) بسته به گونه ای است که شما قصد پرورش عقرب و نگهداری آن را دارید. توصیه میکنیم برای عمر بیشتر از محیطی که عقرب را در آن پیدا کردید جهت شبیه سازی تقلید کنید. توجه:در محیط فارم پرورش عقرب بیماریهایی مانند قارچ وکپک یکی از آفات مهم به شمار میرود، رطوبت و گرمای موجود در فارم محیط مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها میباشد، بهتر است روزانه محیط زندگی عقرب ها را چک کرده و مولد های مرده و فضولات ومواد اضافی را خارج کنید

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب تلخ

اثر بخش بودن زهر عقرب توسط دستاورد های تجربی که دانشمندان جمع آوری کرده اند ذکر شده است. به همین دلیل تولید زهر عقرب و هم چنین فروش آن رواج پیدا کرده است.

در زهر عقرب پروتئین های وجود دارد که برای درمان بیماری های مختلفی از جمله بیماری اسکلروز، رماتیسم مفصلی و… مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بیماری می توانند تا حدی توسط زهر عقرب درمان شوند.

به طور کلی می توان گفت زهر عقرب ماده ای ارزشمند می باشد به دلیل اینکه در موارد پزشکی و درمان برخی بیماری ها کاربرد دارد. این موجود از منابع طبیعی به حساب می آید.

البته لازم به ذکر است که زهر همه ی عقرب ها دارای کاربرد دارویی نمی باشند و هر کدام از آن ها در مصارف مختلفی به کار برده می شوند. زهر عقرب زرد گران ترین مایع در سراسر دنیا محسوب می‌ شود، همین موضوع باعث شده است که افراد و گروه های زیادی در زمینه پرورش عقرب زرد فعالیت کنند.

پرورش عقرب زرد کاری بسیار دشوار است به طوری که افرادی که این نوع عقرب را پرورش می‌ دهند، همواره در معرض نیش عقرب قرار می‌ گیرند. با این حال قیمت فوق‌ العاده‌ ای که یک قطره از زهر عقرب زرد پرورشی دارد، سبب شده است که این افراد و گروه ها تمام خطرات پرورش این نوع عقرب را به جان بخرند.

زهر عقرب زرد پرورشی برای مصارف دارویی و صنعتی به کار برده می شود. خواص دارویی فوق العاده این نوع زهر باعث شده است که به ارزشمند ترین مایع در دنیا تبدیل شود که به راحتی با استفاده از آن می توان بیماری های لاعلاج را درمان کرد.

دانستنی ها در مورد زهر عقرب گاردیوم

دانستنی ها در مورد زهر عقرب گاردیوم . از هزاران سال پیش مصری ها به این پی برده بودن که عقرب ها جانوران با ارزشی هستند، و آنها از زهر عقرب برای بیماری لاعلاج فرعون استفاده کرده بودند، و در بیشتر کتیبه های آنها نقش عقرب وجود دارد.

در میان‌ زهر عقرب پروتئینی به نام پیتید وجود دارد که ویژگی ساختاری پیچیده ای دارد، و همچنین شاید جالب باشد که بدانید زهر عقرب در علم کشاورزی هم استفاده می شود.

زهر عقرب را می توان به عنوان یکی از بهترین افت کش ها دانست، که با خاک بسیار تجزیه پذیر می باشد، که همین باعث می شود ساختار آب و خاک تغییر نکند و نمی تواند به انسان ها و حیوانات راه پیدا کند.

به دلیل عمر بالای و بسیار کم مصرف و کم فعالیت بودن عقرب پرورش عقرب راحت شده و در بسیاری از کشورها از زهر عقرب پرورشی در طب صنعتی استفاده می کنند، و همچنین در علم پزشکی نوین کاربرد های بسیاری دارد.

هدف از تحقیقات درباره تولید داروهای که با منشاء طبیعی و بدون استفاده از ترکیبات مصنوعی هستند، کاهش عوارض جانبی آنها در بین بیماران است، که زهر عقرب زرد برای ساخت این ترکیبات دارای پتانسیل بالایی می باشد، اما هنوز بسیار ناشناخته است.

زهر عقرب زرد که حالت مایع دارد، مخلوطی از سموم عصبی است، که علاوه بر سموم عصبی طیف وسیعی از دیگر مولکول های فعال زیستی را می توان در زهر عقرب یافت. پیشرفت در جدا سازی مولکول های مفید آن نه تنها امکان توسعه درمان های موثرتر در برابر علائم عقرب زدگی را فراهم می آورد؛

بلکه منجر به ایجاد درمان برای بیماری های به طور مثال: ضد درد، ضد سرطان، ضد قارچ، ضد باکتری و ضد ویروس شده است. بنابراین زهر عقرب می تواند هدایتی برای توسعه درمان های جدید علیه بیماری های فعلی و نوظهور باشد.

همه چیز در مورد زهر عقرب زرد دوریه

زهر تولید شده پس از استخراج اگر در هوای آزاد قرار بگیرد، بعد از چند دقیقه از بین می رود، و این باعث شده شرایط نگه داری از زهر عقرب مایع بسیار دشوار شود. به همین خاطر پرورش دهندگان مجبورند که زهر مایع را فریز کنند، که البته آن هم تا یک ماه بیشتر دوام نمی اورد، و همین هم علت گرانی بیش از حد این مایع شده است، و از طریق خشک کردن زهر، ماندگاری آن را بالا می برند که می توان آن را تا ۲ سال نگه داری کرد.

زهر عقرب که برای دفاع و کشتن خلق شده است، الان در جایگاه پرارزشترین مایع قرار گرفته است، جالب اینجاست که بدانید همه گونه های عقرب زهر تولید نمی کنند، تنها چند نوع از عقرب ها زهر آن ها کشنده و مورد استفاده است.

پروتئینی که در این زهر مایع وجود دارد برای ورم مفاصل و درمان فلج چندگانه و عارضه های روده ای کاربرد دارد. در سال های اخیر نیز از زهر عقرب که زیستگاه آنها در مناطق مرزی سوریه، عراق و تا حدودی غرب ایران است، به صورت موفقیت امیزی در معالجه انواع تومور ها استفاده شده است.

با وجود همه این موفقیت ها، تولید زهر عقرب بسیار کم و قیمت بالای آن مانع از عرضه گسترده دارویی آن شده است. عقرب زرد حفار ادونتوبوتوس دوریه، گونه ای از عقرب است که قادر به حفر زمین تا عمق ۴۰ سانتی متر می باشد، که بیشتر در مناطق بیابانی و مناطق خشک با پوشش های گیاهی دیده می شوند، زهر عقرب دوریه نسبتا قوی می باشد، ولی احتمال مرگ فرد مسدوم اندک است.

درمان مرگبارترین پشه در دنیا با زهر عقرب یکی دیگر از خواص آن است، مالاریا هر ساله ۱۰۰ برابر همه ی حملات حیوانات درنده قربانی می گیرد؛ ازمایش های به تازگی ثابت کرده است که زهر عقرب توانایی مبارزه با این بیماری را دارد و می تواند از پیشرفت آن جلوگیری کند. علیرغم اثرات خطرناک وتهدید کننده عقرب زرد خواص درمانی آن در طب باستان از هزاران سال پیش تا به الان توسط انسان ها قرار گرفته است

مزیت های قابل توجه زهر عقرب زرد پرورشی

مزیت های قابل توجه زهر عقرب زرد پرورشی امروزه ارزش درمانی بالقوه ترکیبات مختلف زهر عقرب به طور فزاینده ای مورد بررسی قرار می گیرد؛ زیرا این ترکیبات ممکن است منجر به امید بخشی برای توسعه داروهای جدید باشد.

این کشنده درمانگر که زهر مایع آن بسیار با ارزش است، به کشورهای آمریکا و اروپا وکشورهای عربی صادر می شود. گفته می شود که زهر عقرب برای مداوای بیمارهای خاص و تولید انتی بیوتیک در پزشکی استفاده می شود؛

همچنین وجود کلوروتوکسین در زهر عقرب، باعث تشخیص اندازه و موقعیت تومورهای سرطانی در علم پزشکی شده است. ایران تنها کشور تولید کننده انتی سرم عقرب زدگی در خاورمیانه است، که در انحصار موسسه رازی قرار گرفته است، و استان خوزستان و کرج در زمینه تولید آن فعالیت دارند.

عقرب ها پس از آنکه از صیادان خریداری شدند، بر اساس گونه های خود جداسازی و با استفاده از دستگاه شوک الکتریکی زهرگیری می شوند، و این زهر های مایع با استفاده از دستگاه های مخصوص خشک می شوند، و طی یک فرآیند خاص در ساخت انتی ژن استفاده می شوند.

انتی سرم عقرب زدگی از اسب ماده تولید می شود، انتی سرم در چند نوبت به اسب تزریق می شود، و بعد با گرفتن پلاسمای خون ان طی مراحل آزمایشگاهی این خون تصفیه و به انتی سرم عقرب زدگی تبدیل می شود.

عقرب زرد دوریه یکی از انواع عقرب های که حفار قهاری به حساب می آید و قادر است حفراتی به عمق تقریبا ۴۰ سانتی متر را در زمین ایجاد کند رنگ این عقرب معمولاً به رنگ زرد و متمایل به قهوه ای کمرنگ می باشد چنگال‌های عقرب زرد دوریه بسیار قوی بوده و زهر عقرب دوریه بسیار سمی است ولی احتمال مرگ فرد صدمه دیده بسیار کم می باشد.

اطلاعاتی درباره زهر عقرب مایع

عقرب زرد دوریه معمولاً در نواحی خشک زندگی می کند و معمولاً این عقرب در استان‌های کرمان یزد اصفهان مرکزی قزوین سمنان و بندرعباس بیشتر دیده شده است. یکی از سمی ترین کژدم هایی که در حوالی استان خوزستان و هرمزگان وجود دارد می‌توانیم به عقرب گاردیوم اشاره کنیم زهر عقرب گاردیوم سمی ترین زهر ها به شمار می آید و می توانیم بگوییم که زهر این عقرب سمی ترین زهر در جهان نیز شمرده می شود.

گاردیوم دارای دمی بسیار طولانی و رنگی متمایل به زرد تا قهوه ای تیره است. باید حتماً در هنگام مواجهه با این عقرب از این جانور دوری کنیم زیرا زهر این عقرب قادر است که یک انسان بالغ را از پا درآورد بنابراین سعی نکنید که به عقرب‌های گاردیوم نزدیک شوید.

زهر عقب جزو یکی از گرانبهاترین مایع هایی است که در جهان خرید و فروش می‌شود قیمت زهر عقرب بسیار بالا بوده که می‌توانیم ادعا کنیم یکی از پرفروش‌ترین مایع ها در جهان به شمار می‌آید زهر عقرب دارای خواص بسیار زیادی بوده که از آن برای تهیه انواع مختلفی از داروها استفاده می شود.

از جمله موارد استفاده زهر عقرب می توانیم به درمان روماتیسم مفصلی درمان سرطان درمان التهابات روده بیماری ام اس و بسیاری از بیماری های دیگر اشاره کنیم معمولاً از عقرب خشک شده و پودر آن برای استفاده از داروهای خاص و تهیه انواع مختلف داروها استفاده می شود. عقرب گاردیوم یکی از سمی ترین عقرب های جهان به شمار می آید خاستگاه این عقرب در ایران است و معمولاً در مناطق خشک دیده می شود زهر این عقرب به حدی کشنده است که یک انسان بالغ را از پای در می آورد.

بازار فروش زهر عقرب زرد 750 سی سی

بازار فروش زهر عقرب زرد 750 سی سی زهر عقرب گاردیوم بسیار کشنده است که فرد پنج دقیقه فرصت دارد تا سرم‌ضد زهر را به خود تزریق کند معمولا رنگ زهر عقرب به رنگ روشن می باشد و خود عقرب رنگ زرد متمایل به قهوه‌ای دارد یک نوار طولی تیره رنگ بر روی قسمت شکم عقرب قابل مشاهده است و می توانید بر اساس همین نوار تیره رنگ این عقرب را از سایر عقرب ها تشخیص دهید.

از زهر عقرب گاردیوم برای تهیه دارو برای بیمارانی که دارای بیماری صعب العلاج هستند استفاده می‌شود فروش زهر عقرب گاردیوم در جهان از فروش بسیار بالایی برخوردار است.

امروزه تمامی افراد به دنبال خرید طرح عقرب و صادرات آن به کشورهای مختلف جهان می باشند فروش این زهر برای افراد فروشنده بسیار پر سود بوده و می تواند حاشیه سود بسیار خوبی برای آنان به همراه داشته باشد همچنین از فروش زهر عقرب عرض قابل‌توجهی وارد کشور می‌شود زهر عقرب همانطور که می تواند کشنده باشد، دارای خواص بسیاری هم می باشد.

در زیر به ویژگی های زهر عقرب مایع می پردازیم. عقرب ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام از این انواع عقرب ها دارای خواص متفاوتی هستند. بعضی از قسمت های سمی این نوع زهر برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد.

مثلاً بیماری های مانند التهاب روده ی بزرگ، کولیت زخم دار، لوپوس، انواع دیابت ۱ و ۲ و برخی بیماری های دیگر. از دیگر خواص این ماده برای درمان بیماری های مانند تومور های مغزی، تومور های نخاعی، از بین بردن سلول های سرطانی، سرطان پستان، همچنین برای تشخیص بعضی بیماری هایی مانند سرطان پوست، مری، ریه و… مورد استفاده قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما