توزیع مستقیم عصاره زهر عقرب

کشف خواص درمانی عصاره زهر عقرب باعث شده تا سطح پرورش این موجودات در جهان چندین برابر شود. این عصاره برای درمان بیماری های مختلفی از جمله سرطان مفید بوده و می تواند تاثیرات مثبت و ماندگاری را بر بدن به جای بگذارد. تنوع در این زهر بالا بوده و از عقرب های مختلفی گرفته می شود. توزیع مستقیم این زهر در اقصی نقاط جهان باعث شده تا به راحتی در دسترس قرار بگیرد. این محصول پخش شده بالاترین سطح کیفی را به خود اختصاص داده است.

توزیع مستقیم عصاره زهر عقرب

ویژگی های مهم عصاره زهر عقرب سیاه

ویژگی های مهم عصاره زهر عقرب سیاه عصاره زهر عقرب سیاه دارای ویژگی های مهمی بوده که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • این زهر به قدری قوی و کشنده است که در زمان گزیدن حشره می تواند به سرعت انسان را از پای در بیاورد اما در مصارف پزشکی دوز مشخصی مصرف می گردد که نه تنها کشنده نیست بلکه خواص درمانی هم دارد.
  • این ماده شفاف بوده و غلظت خاصی هم دارد به همین دلیل به راحتی تزریق می شود.‌
  • از دیگر ویژگی ها می توان به میزان پروتئین و آنتی اکسیدان زیاد این ماده اشاره کردکه سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  • این فرآورده کاملا طبیعی است و هیچ گونه افزودنی مضری هم ندارد.
  • عصاره ها کاملا خالص هستند و تنها مقدار کمی از آنها می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد.
  • از دیگر مزیت های این ماده می توان به ماندگاری زیاد اشاره کرد که تا مدت طولانی با همین کیفیت باقی می ماند.

قیمت انواع عصاره زهر عقرب

قیمت انواع عصاره زهر عقرب قیمت عصاره زهر عقرب به نوع و کیفیت و نحوه و میزان فروش آن بستگی دارد. کیفیت و ماندگاری و همچنین خاصیت بالای محصول مطمینا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد.

هر چه سطح کیفی بالاتر باشد علاوه بر خاصیت بیشتر ارزش بالاتری را هم به خود اختصاص می دهد. نحوه فروش از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت است به طوری که اگر فروش به صورت عمده انجام شود نرخ مناسب تری دارد.

از نظر قیمت محصولات با همدیگر تفاوت بسیار دارند که مشتریان بر همین مبنا می توانند انتخاب خود را انجام دهند. در انتخاب این ماده می دانیم که عوامل بسیاری تاثیر گذار است که اکثر مشتریان در وهله اول جویای قیمت ها می شوند.

با بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار قیمت ها کاهش پیدا می کند و مشتری می تواند با بودجه خود خرید را انجام دهد. در این صورت قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد و آن ها می توانند با هزینه کمتر خرید کنند.

منبع: zahrine

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما