قیمت عمده زهر عقرب گرمی

در بین بیش از ۶۰ گونه عقرب که در ایران وجود دارد، زهر ۴ نوع آن ارزشمند و دارای خواص درمانی است. عقرب سیاه، نوع نادری از عقرب دراز دم این روزها به دلیل گرمی بازار زهر عقرب گرمی، خریداران و فروشنده‌گان زیادی را در اکثر نقاط جهان به دور خود جمع کرده است. پرورش عقرب سیاه به دلیل پراکندگی قابل توجه اینگونه از عقرب در سراسر ایران است که مورد توجه پرورش دهنده‌گان آن قرار دارد.

قیمت عمده زهر عقرب گرمی

ویژگی های مهم زهر عقرب هوتنتوتاساچ

ویژگی های مهم زهر عقرب هوتنتوتاساچ هنگام زهر گیری به دو صورت زهر عقرب گرفته می شود

1- به وسیله شوک الکتریکی وقتی شوک الکتریکی به حیوان وارد می شود در مرحله های اول مایعی شفاف از آن خارج می شود که زهر مایع عقرب گفته می شود این مایع خالص ترین نوع زهر عقرب می باشد ولی اگر بیشتر دستگاه شوک را به حیوان وصل کنیم مایعی کدر رنگ خارج می شود که این زهر دارای ناخالصی می باشد زهر عقرب را نمی توان در دمای معمولی بیشتر از 4الی 6 دقیقه نگه داری کرد ولی در دمای معمولی فریزر و فریز کردن آن به مدت یک ماه می توان از آن استفاده کرد و در غیر این صورت باید آن راخشک کرد ک 2- در روش دوم زهر عقرب در بند های آخر دم این جانور قرار دارد که با جدا کردن بند آخر و شستن آن ، آن را خشک می کنند سپس می سابند و هنگام استفاده در آب مقطر می ریزند و زهر را جدا می کنند .

خرید زهر عقرب بیشتر به صورت خشک انجام می شود در هر حال زهر عقرب چه به صورت مایع و چه به صورت خشک دارای مزیت هایی از جمله : 1- برای درمان بیماری های از قبیل سرطان و آرترز ، تومور ،ام اس و بیماری های سخت به کا می رود. 2- یک آفت کش عالی در امور کشاورزی می باشد که در موقع سم پاشی برای خاک مزرعه نیز مفید می باشد.

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب سیاه

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب سیاه عقرب جانوری هشت پا از نوع بند پایان است که دارای دمی بلند و کج گونه می باشد این جانور بیشتر در طول شب به شکار می رود زهر عقرب بعضی مواقع باعث مرگ و یا فلجی فرد می شود عقرب زرد حفرکننده است و می تواند زمین را تا عمق 40 سانتی متر حفر کند نوع بالغ این عقرب طولی ده سانتی متری دارد . این جانور بیشتر در مناطق کویری خوزستان و هرمز گان زندگی می کند زهر عقرب زرد کشنده است و در مصارف پزشکی نیز از آن استفاده می کنند زهر عقرب را خداوند برای دفاع از خودش در دم این جانور قرار داره است ولی زهر عقرب زرد :

1- این زهر دارای پروتیینی بسیار مفید می باشد با استفاده از آن می توان فلج های چند گانه را درمان کرد. 2- خاصیتی که در این زهر وجود دارد می توان بسیاری از بیماری های روده را درمان کرد . 3-با استفاده از این زهر محققان توانسته اند محل سلول سرطانی را در بدن پیدا کنند و با استفاده باز از زهر عقرب آن را درمان کنند. 4-برای درمان سرطان پوست و پستان و سیروز صفراوی و درمان دیابت از زهر عقرب زرد استفاده می کنند چون این زهر نیز صادر می شود از اهمیت و قیمت خاصی برخوردار است.

مسلما پرورش عقرب سیاه به‌ منظور استفاده از گوشت این جانور انجام نمی شود. بلکه این زهر عقرب است که در پرورش این جانور نقش مهم و کلیدی ایفا می کند. زهر عقرب گاردیوم از قیمت بالایی برخوردار است. افراد خواهان آن با تعداد زیاد در کشور های مختلف هستند. مطالعات علمی نشان داده است زهر عقرب از خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی برخوردار است و در پزشکی و داروسازی از آن استفاده فراوان میشود.

زهر این جانوران کوچک از ترکیبات شیمیایی متنوعی تشکیل شده است که هر کدام خواص درمانی متفاوتی دارد. بعضی از اجزای سمی عقرب، برای درمان بیماری های اتوایمیون «بیماری هایی که ناشی از کارکرد غلط سیستم ایمنی بدن است» هم چنین از زهر عقرب میتوان بر علیه انواع تومورهای بدخیم، سرطان بافت همبند، تومورهای مغزی و نخاعی، سرطان پستان نیز استفاده کرد. برای خرید انواع زهر عقرب دو موضوع خیلی مهم است یکی نوع عقرب و دیگری قیمت زهر عقرب؛ عقرب ها انواع مختلفی را دارا می باشند که زهر عقرب پرورشی هر یک دارای قیمت مخصوص به خود می باشند.

دانستنی ها در مورد زهر عقرب پرورشی

دانستنی ها در مورد زهر عقرب پرورشی اغلب این فروشندگان و خریداران هویت خود را به سختی فاش می‌کنند. هنوز کسی به گونه‌ی کامل از این تجارت رمز‌آلود و مخفی اطلاعات درستی به دست نمی‌دهد، اما روشن است که نرخ بالایی برای هر گرم زهر عقرب وجود دارد. عقرب‌ ها بنا بر تیرگی رنگ و وزن خود و توافق دو طرف خریدار و فروشنده معامله می‌شوند. برخی‌ها می‌گویند که یک شبکه‌ی بزرگ و ثروتمند عربی پشت خرید عقرب سیاه وجود دارد.

به استناد گفته‌های افراد رابط بین خریدار و فروشنده، این شبکه برای خرید عقرب سیاه هزینه‌های سرسام‌آوری متقبل می‌شود. اغلب عقرب‌های خریداری شده از راه‌های غیرقانونی به کشورهای ایران، پاکستان، عربستان سعودی و حتا کشورهای اروپایی قاچاق می‌شوند تا در آن‌جا یا از سم کشنده‌ی عقرب ها استفاده‌ی دارویی شود یا برای فروش به بازار سیاه جهانی راه یابند. تعداد پروش دهنده گان عقرب در حوزه تولید انواع زهر عقب مشغول فعالیت میباشند با پیشرفت چشمگیری روبرو بوده و این محصول را با استفاده از روش های سنتی و یا توسط دستگاه های پیشرفته تولید می کنند و در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می نمایند.

صادر کنندگان زهر عقرب گرمی

صادر کنندگان زهر عقرب گرمی قیمت زهر عقرب هوتنتوتاساچ در خریدهای بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است این کار باعث میشود که شما با حذف واسطه ها و خرید زهر عقرب از تولید کننده آن را با نرخ پایین تری خریداری کنید و تا حد زیادی در هزینه خود صرفه جویی کنید. قیمت پخش زهر عقرب تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت و خالص بودن، روش خرید و فروش، ابعاد و اندازه، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

خرید و فروش زهر عقرب سیاه یک تجارت پرسود به حساب می آید و سالانه درآمد بالایی برای افراد به ارمغان می آورد. قیمت صادرات زهر عقرب به بسته بندی، کیفیت، حجم سفارش، هزینه حمل و نقل، فصل خرید و غیره بستگی دارد و عملا قیمت روز ثبات ندارد. بهترین راه برای بدست آوردن قیمت زهر عقرب به صورت دقیق، ارتباط با افرادی است که در زمینه فروش و پرورش آن فعالیت می کنند. مهمترین دلیل برای توجیه خطرات پرورش این جانور را هم می توان همین موضوع قلمداد کرد. بدلیل آن که کژدم ها موجودات چندان بزرگی نیستند، برای نگهداری آنها نیاز به مکان گسترده‌ای نخواهد بود. گذشته ازآن تعداد افرادی که در حال حاضر به پرورش عقرب سیاه در ایران مشغول هستند چندان پرشمار نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما