قیمت زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا

عقرب سیاه یکی از خطرناک ترین عقرب هایی است که زهر آن خاصیت درمانی داشته و در بسیاری از آزمایشگاه های کشور مورد بررسی قرار می‌ گیرد. قیمت زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا بر اساس نحوه فرایند و تولید آن، برند تولید کننده، نحوه خرید محصول و میزان خرید آن تعیین می‌ شود. بسته بندی این محصول هم بر قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود و با توجه به اینکه زهر عقرب ماده ارزشمند و گرانبها است، بسته‌بندی و نحوه نگهداری آن اهمیت بسیار فراوانی دارد.

قیمت زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا

ویژگی های مهم زهر مایع عقرب

ویژگی های مهم زهر مایع عقرب زهر عقرب حالت مایع داشته که به آن زهر مایع عقرب گفته می شود. زهر در برخی از عقرب ها همانند عقرب زرد و سیاه بسیار ارزشمند بوده و در آزمایشگاه‌ های مختلفی تولید می گردد. این سم دارای ویژگی‌ ها و مشخصاتی است که دانستن آنها به شما کمک می کند در هنگام خرید آن را به راحتی تهیه کنید.

زهر مایع عقرب سرشار از پروتئین به رنگ زرد روشن است و هیچ بویی نداشته، کاملا خالص و یکدست می باشد. به دلیل اینکه هیچ ناخالصی در خود ندارند، مهمترین ویژگی آن بوده و به دلیل نحوه تولید درست، نحوه نگهداری درشت، کاربرد دارویی، درمانی فوق العاده زیادی دارد.

اصلی ترین ویژگی که زهر عقرب دارد، درمان بیماریهایی است که تا به حال برای آنها هیچ دارویی کشف نشده، می باشد. بیماری هایی همچون سرطان، لوپوس، ام اس، تومور مغزی، التهابات روده و… می باشد. در واقع زهر عقرب با ارزش بسیار بالایی که دارد، بیماری های صعب‌العلاج را تا حدود بسیار زیادی درمان می کند از این رو در صنعت دارویی و پزشکی کاربرد بسیار زیادی دارد.

زهر های مایع در واقع هر چقدر که رنگ آنها نسبت به همدیگر پررنگ‌تر باشد، خواص دارویی درمانی بیشتری دارد این محصول شفاف و روان است که در صورت هرگونه ناخالصی کاملاً مشخص می‌ شود و همچنین به دلیل اینکه خالص و مستقیم از عقرب ها استخراج شده، فواید دارویی زیادی دارد.

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب عقرب اغلب نیش های سمی و مرگبار دارد که بیشتر در مناطق گرمسیر کشور زندگی می کند. معمولاً این حیوان زمانی که از خود دفاع می کند یا می خواهد برای خود شکار کند، از زهر خود استفاده می‌ کنند که این زهر سرشار از پروتئین است و با نام اکسیر حیات به عنوان گرانترین مایع شناخته می شود.

طبق بررسی هایی که انجام شده، برخی از عقرب ها دارای زهر ارزشمند است که در کاهش و درمان بسیاری از بیماری ها نقش چشمگیری دارد. متخصصان عقرب هایی که زهر آن ها کاربرد دارد، در یک مکان با ارتفاع ریخته، سپس عقربها را بر اساس گونه جداسازی می‌ کنند. حال عقرب ها شسته شده و در دمای اتاق در یک پارچ شیشه ای ریخته می شود چند بار هم زده شده و سپس در الک ریخته شده تا کاملاً خشک شود و آب اضافی آنها گرفته شود.

پس از آن عقرب به مکانی دیگر که در آن کاغذ پر شده منتقل می‌گردد تا خشک شود. مکانی که عقرب‌ها نگهداری می‌ شوند، سرپوشیده است که تهویه مناسب دارد. عقرب تقریباً ۱۸ ماه طول می‌ کشد که سم گیری شود. در این فرآیند تولید زهر عقرب، سم گیری مهمترین مرحله است که باید به سراغ دم انتهای آن که سم کشنده در آن وجود دارد، رفته و آن قطع شده سپس در دستگاه‌های خشک کننده به مدت یک ماه قرار می گیرد تا کاملا خشک شود.

حال غده هایی که در این قسمت وجود دارد را کوبید تا نرم شود در آب مقطر حل می گردد و سپس در یک دستگاه مخصوص قرار گرفته می‌شود تا سم و مایع از همدیگر جدا شود. البته یک روش دیگر هم برای تولید سم و زهر عقرب وجود دارد که به آن شوک الکتریکی گفته می‌ شود.

در واقع این شوک باعث می شود که عقرب سم خود را به بیرون بریزد و سم مایع به سم خشک تبدیل می گردد پس از این زهر عقرب به دست می آید که باید طی نیم ساعت در فریزر های مخصوص قرار گرفته شود زیرا بلافاصله فاسد می شود. بهترین مکان و درجه برای نگهداری زهر عقرب -۸۰ درجه است همچنین زهر خشک هم مدت دو سال در ۴ درجه قابل نگهداری است.

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب پرورشی

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب پرورشی معمولا بیشترین روش گرفتن زهر عقرب از عقرب های پرورشی است که در آزمایشگاه ها با استفاده از تجهیزات کامل این کار انجام می‌ شود تا خطرات آن را به حداقل برساند سپس به صورت بسته بندی های گرمی جهت مصارف دارویی پزشکی به بسیاری از مراکز درمانی فروخته می شود.

در انتخاب زهر عقرب پرورشی باید نکاتی را بدانید و زهر عقرب های مایعی را انتخاب کنید که تولید آنها تازه باشد و در فریزر هایی قرار گرفته شده باشد که مخصوص بوده و آنها را به خوبی منجمد کنند.البته پودر زهر عقرب که به صورت خشک شده هم از استفاده راحت‌تری دارند و می‌توان از آن جهت تولید دارو استفاده کرد.

توجه داشته باشید که عقرب های مختلف و پرورشی همچون عقرب زرد، سیاه، کژدم و غیره وجود دارد که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی‌هایی است. در میان تمام گونه‌های عقرب تعداد محدودی از آنها هستند که زهر درمانی دارند.

مهم ترین نکته در هنگام خرید زهر، رنگ آن است که زرد بسیار کمرنگ بوده و فاقد هرگونه ناخالصی است که با روشهای بالا از عقرب استخراج می گردد و به صورت خالص، آماده ارسال به بازار می شود که در حال حاضر تجارت زهر بسیار گران است و جز مایعاتی است که به سختی به دست می آید و به دلیل ارزشمند بودن در درمان بیماری های ذکر شده موثر می باشد.

پخش مستقیم زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا

پخش مستقیم زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا عقرب آندروکتوس کراسیکودا یکی از گونه‌های عقرب سیاه بوده که زهر آن بسیار ارزشمند است و جز گرانترین مایعات پروتئینی روی زمین شناخته می‌شود که در امر پزشکی و تولید دارو با نام اکسیر حیاتی به کار گرفته می‌شود. پخش زهر عقرب باعث شده پزشکان و متخصصان به راحتی بتوانند این محصول را از برترین آزمایشگاه های موجود در کشور تهیه کنند.

در واقع به دلیل اینکه این روش خرید و فروش به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود، خیال شما را از بابت خرید یک محصول با کیفیت و اصل مطمئن خواهد کرد. کشور ما با توجه به موقعیت جغرافیایی و آزمایشگاه های پیشرفته ای که دارد در زمینه پرورش زهر عقرب بسیار پیشرفته است و بیشترین آزمایشگاه ها در مناطق جنوبی کشور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما