فروش انواع زهر عقرب به صورت گرمی

زهر عقرب دوریه یکی از عوامل عمده در برطرف نمودن بیماریهای شما به شمار می رود. بر خلاف خود عقرب که یکی از خطرناکی ترین موجودات روی کره زمین است سم آن یکی از بی نظیر ترین ماده در درمان بیماری های کلیوی به شمار می رود.

توزیع کنندگان این سم همگی با توجه به دستورالعمل های آزمایشگاهی اقدام به توزیع و حمل این سم ها در یسته بندی های مورد تایید می کنند. زهر عقرب گرمی در مدل های مختلفی وجود دارد.

فروش انواع زهر عقرب به صورت گرمی

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی زهر عقرب بنابر استفاده های بی شماری که در درمان بیماریهای لاعلاج دارد گزینه بسیار خوبی در استقبال از این زهر ارزشمند شده است، مثلا نوع زهر عقرب سیاه و رگه های رنگی که این زهر دارد با توجه به مکان تولید این زهرها خریداری می شود.

برای خرید این زهر سعی کنید به برند شرکت صید کننده عقرب در ایران دقت داشته باشید چرا که صید و پرورش عقرب باید زیر نظر کارشناسان و متخصصیص مربوطه انجام شود.

لازم به ذکر است برای بهره برداری از زهر عقرب می بایست از سازمان حفاظت از محیط زیست مجوز اخذ شود. در صورتی که تمایل به صدور این سم به کشورهای برون مرزی دارید بدانید که صدور سم عقرب به کشور های خارجی بدون تشریفات قانونی غیرمجاز است و در صورت توقیف مشمول قوانین مبارزه با قاچاق کالا می شود. که این نکته را در خریدتان مد نظر داشته باشید.

حتما از نحوه نگهداری و مایع زهر عقرب دم سیاه جویا شوید چرا که نگهداری این زهر در مواجهه با هوای آزاد ظرف حدود ۶ دقیقه و اگر فریز شود بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از بین می رود. پس به نحوه نگهداری این سم دقت داشته باشید.

به همین علت سعی کنید راهنمای نگهداری زهر عقرب دم سیاه و زهر عقرب گاردیوم را درخواست کنید تا با مشکل جدی روبرو نشوید می دانید که این سه ها به صورت خشک نگهداری می شوند و به طور میانگین از هر صدو پنجاه هزار عقرب، ۲۵ گرم زهر خشک به دست می آید.

نکاتی خواندنی درباره زهر عقرب

نکاتی خواندنی درباره زهر عقرب سم عقرب به همان میزان که کشنده و خطرناک است، مفید و شفابخش هم می باشد. در ایران شصت گونه عقرب وجود دارد که چهار گونه از آنها بسیار ارزشمند هستند. در زهر عقرب ها ترکیبات شیمیایی خاصی وجود دارد که خواص بی شماری دارند و طبق نظر پزشکان برای ساخت داروها به کار می روند.

داروهای بسیاری از جمله داروی بیماری هایی نظیر پسوروزیازیس، کورن، سرطان پستان، سرطان پوست، تومور های بدخیم، لوپوس، آرتریت، روماتوئید، التهاب روده بزرگ، سیروز صفراوی،کولیت زخم دار و دیابت نوع ۱ و ۲ که در تولید هر یک از این داروها از زهر عقرب دم سیاه استفاده شده است.

گفته شده در زهر عقرب پروتئینی به نام پپتید وجود دارد که ترکیبات آن در بدن هر گونه از آنها متفاوت است و این یعنی هزار وپ انصد نوع پروتئین گوناگون. محققان انگلستانی دریافته اند که سم عقرب به جلوگیری از شکست در عمل بای پس قلبی نیز کمک می کند.

همچنین در آن نوعی سم به نام مارگوتوکسین یافت شده که به پیوند سیاهرگ کمک می کند از آنجایی که سم عقرب گران بها ترین مایع جهان است و گفته می شود قیمت هر گرم از آن در حدود ۸۰ میلیون تومان می باشد، پس چند نکته را در خرید این ماده ارزشمند را حتما در نظر بگیرید

صادرات انواع زهر عقرب گرمی

صادرات انواع زهر عقرب گرمی میزان گزش و درد ناشی از زهر عقرب در حد شدت گزش زنبور است همچنین به عنوان یکی از عوامل موثر در افزایش سلامت اعضای بدن انسان از جمله کلیه ها به کار گرفته می شود. تحقیقات آزمایشگاهی در علوم زیستی نشان می دهد در صورت استفاده از این زهر در تولید داروها می تواند به محافظت از قسمتهای زیادی از بدن شما کمک کند از جمله محافظت از کلیه، همچنین چندین برابر تاثیر داروهای های ضد کلیوی عمل می کننند.

زهر بچه عقرب در مدل های زیادی وجود دارد.زهر عقرب بدون ناخالصی کارایی زیادی دارد. زهر عقرب اصل کارایی زیادی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما