فروشنده معتبر زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس گرمی

عقرب همی سکورپیوس لپتوروس از عقرب های بسیار مناسب جهت استفاده برای زهر گیری است و حجم زهر استحصال شده از این عقرب به اندازه ای است که پرورش آن را از نظر اقتصادی به صرفه نماید.

فروشنده معتبر زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس اقدام به عرضه این زهر با قیمت مناسب و به صورت گرمی نموده است و خریداران از تمام کشور می توانند در ارتباط بی واسطه با این فروشنده سفارش خود را برای این نوع خاص از زهر اعلام کنند.

فروشنده معتبر زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس گرمی

آیا درباره زهر عقرب چیزی می دانید؟

آیا درباره زهر عقرب چیزی می دانید؟ زهر عقرب یکی از زهرهای طبیعی است که دارای مفیدترین خواص پزشکی است و می تواند به شناسایی، پیشگیری و بهبود بیماری کمک کند که از جمله آنها می توان به درمان انواع سرطان و حذف و پاک سازی تومورهای سرطانی اشاره کرد.

زهر عقرب حاوی کلروتوکسین بوده که یک پپتید اسیدآمینه 36 است و کانال های کلرید خاصی را در سلول های سرطانی را مسدود می کند تا به این ترتیب به سلول های سرطانی متصل شود و با آزاد شدن این پپتید تومورهای کوچک و تازه شکل گرفته راحت تر تخریب می شوند.

این زهر می تواند از نیش عقرب و غده تولید کننده ان در بند انتهایی دم عقرب استخراج شود و به صورت مایع یا پودر مورد استفاده تجاری قرار بگیرد تا در نهایت جهت استفاده در تولید داروهای بیولوژیک جدید یا انواع مختلف آفت کش ها مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل پرورش عقرب در سال های اخیر به دلیل با ارزش بودن آن در درمان بیماری ها رواج یافته است.

مرکز پخش زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس

مرکز پخش زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس

مرکز پخش زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس اقدام به پخش و توزیع این زهر عقرب پرورشی در کشور کرده است و خریداران می توانند با قیمت مناسب و ارزانتر از بازار این زهر عقرب اصل را از این مرکز درخواست کنند تا در اسرع وقت و با کیفیت تضمینی در اختیار آنها قرار گیرد.

این مرکز برای پخش این زهر از روش های امروزی استفاده می کند تا واسطه ای بین خریدار و فروشنده وجود نداشته باشد و به این ترتیب خریدار با پایین ترین نرخ ممکن این زهر را به دست آورد و مجبور به پرداخت هیچ هزینه اضافه نباشد تا بتواند از صادرات یا استفاده از آن نیز سود خوبی کسب کند.

ارتباط با این مرکز راه های مختلفی دارد که بهترین آنها از طریق همین وب سایت می باشد که در آن مشخصات این زهر و قیمت روز آن ذکر شده است همچنین می توان از شبکه های اجتماعی که امروزه در ایجاد ارتباط می توانند بسیار موثر باشند برای استعلام قیمت و سفارش این زهر استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما