شرکت بازرگانی زهر عقرب سیاه پرورشی

شرکت بازرگانی زهر عقرب سیاه پرورشی نمونه های عالی و درجه یک از این زهرها را با قیمت های عالی در سطح کشور توزیع می نماید. این شرکت بازرگانی از اصالت و کیفیت بالای انواع زهر عقرب اطمینان داشته و تلاش می کند تا افراد بیشتری بتوانند از خرید آن بهره مند شده و میزان مورد نیاز از این زهر را سفارش دهند.

شرکت بازرگانی زهر عقرب سیاه پرورشی

موارد موثر بر قیمت زهر نیش عقرب

موارد موثر بر قیمت زهر نیش عقرب عقرب از جمله بندپایانی بوده که نیش آن خطرناک و گاه کشنده می باشد. اما همین نیش کشنده، خاصیت های درمانی فوق العاده ای هم دارد که باعث شده بسیاری از کشورهای پیشرفته در جهان که در علم پزشکی توسعه یافته محسوب می شوند اقدام به استفاده از این نیش برای درمان بیماری های مختلف نمایند.

اهمیت نیش عقرب در پزشکی و کم یاب بودن این ماده در جهان باعث شده تا زهر عقرب به عنوان گران ترین مایع در بازار خرید و فروش شود. البته قیمت های در نظر گرفته شده برای زهر عقرب با بررسی پارامترهای گوناگون برای آن تعیین خواهد شد.

موارد موثر بر قیمت زهر نیش عقرب:

  • نوع زهر عقرب
  • خلوص زهر
  • نوسانات بازار
  • میزان خرید

همانطور که گفته شد زهر عقرب قیمت های بسیار بالایی دارد که البته این گران بودن بی دلیل هم نیست؛ در واقع از آنجایی که جمع آوری زهر عقرب از جانب پرورش دهندگان آن اصلاً کار آسانی نبوده، حق دارند تا این ماده را با بالاترین قیمت ها به فروش برسانند.

در پروسه پرورش عقرب باید بدانید که هر کدام از عقرب ها قادر به ارائه 2 میلی گرم زهر است؛ و این یعنی برای تهیه 1 گرم از زهر عقرب با فرایندی پیچیده، سخت و زمانبر روبرو هستیم و از طرف دیگر نباید از خطرات احتمالی که پرورش دهندگان عقرب برای زهرگیری با آن روبرو هستند غافل شویم.

برترین تولیدکنندگان زهر عقرب سیاه پرورشی

برترین تولیدکنندگان زهر عقرب سیاه پرورشی تولید زهر عقرب سیاه پرورشی در کشورما که ظرفیت های بسیار زیادی در این باره دارد به صورت گسترده انجام می شود. در سال های اخیر که افراد آگاهی بیشتری در این زمینه کسب کرده و از سودآوری های فوق العاده ای که این کار می تواند داشته باشد آگاه شدند، طبیعتاً روند تولید زهر عقرب اصل رو به افزایش شد.

برترین تولیدکنندگان زهر عقرب سیاه پرورشی محصولات مورد نظر خود را که در بسته بندی های کاملاً استاندارد و متناسب جای دارند با قیمت های متناسبی به بازار آورده و توانستند با فروش آن به کسب درآمدهای اقتصادی بپردازند.

خوشبختانه انواع زهر عقرب درجه یک از سوی این تولیدکنندگان با قیمت های ویژه به فروش می رسد که این می تواند نیاز بازارهای کشورمان را تامین کرده و به امر صادرات اختصاص یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما