تولیدکنندگان زهر عقرب سیاه

به دلیل شباهت ظاهری هر ۶ زیر گونه در ایران عامه مردم کلیه زیرگونه ها را با زیرگونه عقرب گاردیوم اشتباه میگیرند و تمامی زیرگونه ها را به نام گاردیوم می شناسند .در حالی که عقرب گاردیوم تنها یکی از ۶ زیرگونه شناخنه شده در ایران است. گزش عقرب گاردیوم در مناطق جنوبی بسیار شایع و شناخته شده است و هر ساله افراد بسیاری از گزش عقرب گاردیوم مصدوم شده اند. در زیرگونه همی اسکرپیوس لپتروس یا گاردیوم اندازه جسه ی بدن در عقرب بالغ بین ۵۰ تا ۸۵ میلیمتر گزارش و دیده شده است.

زهر عقرب سیاه مدل های زیادی دارد زهر عقرب خالص کارایی دارد انواع زهر عقرب در این مرکز وجود داردزهر عقرب پرورشی بسیار کارایی دارد

تولیدکنندگان زهر عقرب سیاه

با کاربردهای زهر عقرب سیاه آشنا شوید

با کاربردهای زهر عقرب سیاه آشنا شوید از گذشته های دور استفاده از زهر عقرب سیاه در طب سنتی و طب پیشرفته توجه ویژه ای شده است چرا که استفاده از این زهر های مختلف می‌توانند به راحتی پادزهرهای مختلفی را تولید کنند که برای بدن بسیار مفید است و در درمان انواع بیماری های مختلفی از آن استفاده می شود چرا که تهیه زهر عقرب امروزه و در جامعه پیشرفته به عنوان یک صنعت و تجارت بسیار سودآور شناخته شده است.

شاید شما ندانید که از کیفیت زهر عقرب سیاه در درمان انواع بیماری های سخت و غیرقابل درمان استفاده می‌کنند چرا که از این ظرف ها می توانند داروهای مناسب این بیماریها را با کیفیتی بسیار بالا و جواب دهی عالی تهیه کنند اهل عقرب در تولید انواع مسکن‌های تولید می کنند که برای بیماری هایی که درد زیادی را باید تحمل کنند این مسکن‌ها را مصرف می کنند.

گذشتگان متوجه خواص بسیار زیاد زهر عقرب شدن و توانستد در کنار علم پیشرفت های چشمگیری را در زمینه پزشکی ارائه دهد چرا که زهر عقرب در درمان انواع سرطان ها بسیار به پزشکان کمک می‌کند و همین طور در پیوند اعضا باعث می‌شود که به راحتی پیوند صورت بگیرد و بدن آن را پس نزند.

شاید می دانید استفاده از زهر عقرب در طب پزشکی گذشته هم بسیار کاربردی بوده و بخصوص در یونان و مصر و بسیاری از دانشمندان آنها به خواص بسیار زیاد زهر عقرب به پی برده‌اند و از گذشته‌های دور آنها در تشخیص انواع بیماریها از زهر عقرب کمک می گرفتند.

کاربرد زهر عقرب در تصویربرداری از تومورها

کاربرد زهر عقرب در تصویربرداری از تومورها این عقرب غیر حفار که به گاردیوم یا گادیوم هم شناخته می شود در مناطق جنوب و جنوب غربی ایران به وفور یافت می شود. نرها دمی بلند دارند ولی در ماده ها طول دم کوتاهتر است. شایعاتی مبنی بر اینکه در صورت گزش قربانی فقط ۵ دقیقه فرصت دارد تا سرم ضد زهر را به خود بزند آن هم در صورتی که فلج نشود و شدت انقباض عضلات به حدی شدید است که بعضاً آرواره قربانی ازمحل خود خارج میشود از نظر علمی فاقد اعتبار است و چنین گزارشی موجود نیست.

زهر این نوع عقرب ایرانی می‌تواند یک انسان بالغ را به راحتی از پا در بیاورد در حالی که زهر سایر عقربها فقط عوارض جانبی بر جای میگذارند. همچنین سم این عقرب میتواند گلبول‌های قرمز خون را تخریب کند. در مناطق جنوبی ایران این عقرب را به عقرب مرگ نیز میشناسند. پراکندگی دراستان های خوزستان (اهوار،ایذه، مسجدسلیمان، رامهرمز و شوش)، سمنان، فارس (شیراز)، کردستان (مریوان)، هرمزگان (بندعباس)، بوشهر، ایلام (مهران، ایوان و دهلران)، لرستان (پل دختر و الیگودرز)و کرمانشاه (جوانرود، سرپل ذهاب، قصرشیرین و پاوه).

بهترین قیمت ارائه شده برای زهر عقرب سیاه

بهترین قیمت ارائه شده برای  زهر عقرب سیاه در شهرهای کویری تهیه زهر عقرب یک شغل می باشد و این افراد به راحتی در زمینه تهیه زهر عقرب فعالیت می کنند و توانسته اند برای خود درآمد بسیار زیادی را کسب کنند برای تهیه زهر عقرب به گرمی مورد نیاز باید به مراکزی که در زمینه فروش این ماده فعالیت دارند مراجعه کنید .

توزیع زهر عقرب سیاه را با کیفیت عالی به فروش می رسانند و متقاضیان این محصول می توانند به راحتی و عقربه مورد نیازشان را از این و خریداری کنند همینطور زهر بچه عقرب که یک نوع بسیار کمیاب و به ندرت یافته شده می باشد را هم می توانید در این مرکز تهیه کنید و به راحتی با پرداخت وجهی پایین‌تر از وجه بازار سیاه بابت این ظهرها آنها را خریداری و استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما